نماینده جهاد اسلامی در ایران:

عملیات طوفان‌ الاقصی نقطه عطف تاریخی در ملت فلسطین است

ابوشریف گفت: جهان اسلام باید بیدار شود، تمام استراتژیست‌ها و کسانی که راهبرد‌ها را تعیین می‌کنند باید دست به دست هم دهند و توطئه‌های استکباری و صهیونیستی را خنثی کنند.
کد خبر: ۶۲۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 28October 2023

عملیات «طوفان الاقصی» طرح‌ها و توطئه‌های استکبار را خنثی کرد/ عملیات «طوفان الاقصی» نقطه عطف تاریخی در امت فلسطین استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس: همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت با حضور «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی در ایران و «خالد قدومی» نماینده حماس در ایران در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه عملیات طوفان‌ الاقصی خیزش و اتحاد واقعی را در مقاومت ایجاد کرده است، اظهار داشت: عملیات طوفان‌ الاقصی ضربه مهلکی بر وجهه بین‌المللی و جهانی رژیم صهیونیستی وارد کرده که پس از سال ۱۹۴۸ میلادی و اشغال فلسطین تا امروز سابقه نداشته است. در واقع دوران قبل و پس از این عملیات بسیار با هم متفاوت بوده و می‌توان گفت یک نقطه عطف تاریخی در امت ماست.

ابوشریف افزود: رژیم صهیونیستی در طول عمر خود تا امروز صد‌ها میلیارد دلار به همراه همپیمانانش خرج کرده تا بتواند چهره‌ای واقعی برای خودش ایجاد کند. اما این ما هستیم که واقعیات را در اختیار خود داریم. حال در اینجا سوالی که مطرح می‌شود این است که بیمارستان معمدانی غزه را اسرائیلی‌ها زدند یا فلسطینی زدند؟ این در حالی است که این سوال از اصل و اساس اشتباه است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران ادامه داد: چرا کسی در مورد ۱۴ هزار تن بمبی که تا امروز بر روی نوار غزه ریخته شده است حرفی نمی‌زند؟

وی خاطرنشان کرد: جنایاتی که امروز رژیم صهیونیستی در حال انجام آن است، یک واقعیت است و من از شما می‌خواهم که این رویداد و حوادث را منتشر کرده و برای جهانیان بازگو کنید. شما باید روایت واقعی فلسطینی را در برابر روایت دروغ صهیونیست بیان کنید.

ابوشریف اضافه کرد: جهان اسلام باید بیدار شود، تمام استراتژیست‌ها و کسانی که راهبرد‌ها را تعیین می‌کنند باید دست به دست هم دهند و توطئه‌های استکباری و صهیونیستی را خنثی کنند. عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش از سوی برخی کشور‌های عربی مانند عربستان که وارد این ریل شده باید تغییر کند.

نماینده جهاد اسلامی در ایران یادآور شد: متاسفانه تا امروز هفت هزار نفر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند و این تعداد افراد گروگان هستند نه اسیر یعنی آن‌ها را در داخل خانه‌هایشان بازداشت کرده‌اند. علاوه بر آن از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز رژیم صهیونیستی در کرانه باختری هر روز ۱۵۰ نفر را بازداشت می‌کند.

وی عنوان کرد: برخورد جهان غرب در خصوص زیر پا گذاشتن ارزش‌های انسانی و اخلاقی دوگانه است و آن‌ها در امتحان انسانی، اخلاقی و دموکراسی مردود شدند. برخی از کشور‌ها از جمله کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کردند.

ابوشریف در پایان تصریح کرد: یکی از اهداف عملیات طوفان‌ الاقصی ضربه زدن به همین عادی سازی‌ها بود و باید این را بدانند که بزرگترین مظهر شرارت در جهان آمریکا و بعد از آن انگلستان، فرانسه و آلمان است که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و این ما هستیم که باید با آن‌ها مقابله کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار