مدیر کل کمیته امداد استان قزوین خبر داد؛

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت

ظاهری از پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ - 28October 2023

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌، «ناصر ظاهری» مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در حاشیه دیدار با مدیرشعب بانک مسکن اظهار داشت: با توجه به افزایش قابل توجه مبالغ ودیعه مسکن در استان، مددجویان کمیته امداد که اکثر آنها هم مستاجر هستند دچار مشکلات زیادی برای تهیه منزل و تامین هزینه های اجاره و ودیعه مسکن می باشند. 

ظاهری ضمن تقدیر از بانک های عامل استان قزوین در پرداخت به موقع تسهیلات ودیعه مسکن عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون با همکاری بسیار خوب بانک های عامل توانستیم تعداد ۶۱۶ تسهیلات وام ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت نماییم. 

وی ادامه داد: برای پرداخت ۶۱۶ وام مبلغی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که در قالب تسهیلات ودیعه مسکن در اختیار مددجویان قرار داده شده است. 

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۲۰۷ مسکن مددجویی تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گرفته است و در سال جاری از ابتدای سال تا کنون نیز ۲۶۰ مسکن تحویل خانواده های ولی نعمت گردیده است که روند تحویل مسکن تا پایان سال ادامه خواهد داشت . 

ظاهری افزود: در سال گذشته تعداد ۲۰۷ مسکن مددجویی تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گرفته است و در سال جاری از ابتدای سال تا کنون نیز ۲۶۰ مسکن تحویل خانواده های ولی نعمت گردیده است که روند تحویل مسکن تا پایان سال ادامه خواهد داشت. 

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن، نیاز مددجویان به مسکن با کمک های بلاعوض قابل حل نیست بلکه باید به سمت وام های قرض الحسنه گام برداریم بر همین اساس از خیرین و نیکوکاران دعودت می کنیم جهت شرکت در این امر خداپسندانه که در قرآن و روایات ما نیز به آن تاکید شده است در طرح قرض ماندگار کمیته امداد شرکت نموده و این نهاد را در یاری رساندن بهتر به نیازمندان یاری نمایند.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار