ما متحدیم/ در نشست با خبرنگاران عنوان شد؛

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا: بیش از ۳ هزار دانش آموز دختر به راهیان نور اعزام می‌شوند

سرهنگ پاسدار «مجیدی» با بیان این که بیش از ۳ هزار نفر دانش آموزان دختر به مناطق مختلف اعزام می‌شوند، گفت: ۲۰۰ نفر از خادمین شهدا نیز از چهارم آبان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۶۲۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 29October 2023

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا: بیش از ۳۰۰۰ دانش آمو دختر به راهیان نور اعزام می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران با تبریک پیروزی رزمندگان فلسطینی و حزب الله حماس اظهار داشت: اسراییل سال‌های سال تلاش کرد تا موجودیت خود را در منطقه تثبیت کند، اما ارتش اسرائیل برابر رزمندگان فلسطینی شکست خورده است.

وی با بیان این که ارتش تا دندان مسلح اسراییل برابر جبهه مقاومت شکست خورده است، پیروزی رزمندگان فلسطینی را تبریک گفت و با اظهار این که انقلاب اسلامی ایران جزو حوادث نادری در تاریخ بوده است، حفظ و انتقال این ارزش‌ها را ضروری برشمرد.

وی با اشاره به اجرای راهیان نور و حضور دانش آموز و بازدید از مناطق عملیاتی و مراکز صنعتی در قالب راهیان نور و راهیان پیشرفت، گفت: در این طرح از مراکز صنعتی کشور و مناطق عملیاتی بازدید می‌شود.

سرهنگ مجیدی از راهیان نور به عنوان یک برنامه فرهنگی مهم یاد کرد و ادامه داد: راهیان نور می‌تواند مسیر زندگی یک نوجوان را تغییر دهد و این از برکت شهداست.

وی با اشاره به تلاش سرمایه‌گذاری دشمن بر روی جوانان و خانواده‌ها تصریح کرد: دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان و افکار آنان و ایجاد شبهه در مقدسات ما برنامه‌ریزی و هزاران میلیارد سرمایه گذاری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان این که بیش از ۳ هزار نفر دانش آموزان دختر به مناطق مختلف اعزام می‌شوند، گفت: ۲۰۰ نفر از خادمین شهدا نیز از چهارم آبان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام اولین گروه دانش آموزان دختر بیان کرد: ۹ کاروان دانش آموزی دختر تا ۲۵ آبان اعزام می‌شوند و اعزام دانش آموزان پسر نیز بعد از آن شروع می‌شود.

سرهنگ مجیدی آشنایی با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی را از جمله برنامه‌های اردوی راهیان پیشرفت بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها