کارشناس مسائل سیاسی:

طوفان الأقصی هیمنه پوشالی نرم افزاری اسرائیل را درهم شکست

کوچکخانی عملیات غرورآفرین طوفان الأقصی را سبب شکست هیمنه پوشالی نرم افزاری اسرائیل دانست و گفت: جنگ ترکیبی، اصل غافلگیری، هدف و جنگیدن روی زمین و نرسیدن از ویژگی‌ها و ابعاد این عملیات توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی بود.
کد خبر: ۶۲۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ - 29October 2023

طوفان الأقصی هیمنه پوشالی نرم افزاری اسرائیل را درهم شکست

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌، علی کوچکخانی، کارشناس مسائل سیاسی در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، به فرهنگ جهاد و مقاومت در مکتب اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ جهاد و مقاومت در مکتب اسلام و خصوصاً ادبیات شیعه از جایگاه والایی برخودار است و قرآن مجاهدانی که در راه دفاع از اسلام به مجاهدت بر می‌خیزند را بر دیگران فضیلت و برتری داده است. یکی از اهداف اصلی جهاد در اسلام، مقابله با هجوم دشمنان و متجاوزان و حمایت از مظلومان در برابر ظالمان است و اسلام به مسلمانان اجازه نمی‌دهد تا در برابر فشار‌هایی که به مظلومان جهان وارد می‌شود بی تفاوت باشند. 

وی در ادامه افزود: با بررسی دیدگاه امام خمینی (ره) درباره مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، می‌بینیم که از منظر ایشان، مقاومت و ایستادگی امری ضروری است و امت مسلمان و مؤمن موظفند در برابر دشمنان قسم خورده مکتب اسلام و قرآن مقاومت کنند تا بتوانند دین خدا را که امانتی گرانبهاست کمک کنند. امام خمینی (ره) با همین فرهنگ مقاومت و ایستادگی توانست هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کند.  کوچک خانی، عملیات غرورآفرین طوفان الأقصی را سبب شکست هیمنه پوشالی نرم افزاری اسرائیل دانست و گفت: جنگ ترکیبی، اصل غافلگیری، هدف و جنگیدن روی زمین و نرسیدن از ویژگی‌ها و ابعاد عملیات بزرگ و غرور آفرین طوفان الأقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی بود و در حقیقت طوفان الأقصی هیمنه پوشالی نرم افزاری اسرائیل را درهم شکست و امروز دیگر گنبد آهنین و سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل کارآیی خود را از دست داده اند و این عملیات غرورآفرین، سنگین‌ترین و بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی و امنیتی بر پیکره اسرائیل وارد کرد و نشان داد که قدرت پوشالی و قدرت بازدارندگی اسرائیل قابل شکست است و دیگر قابل ترمیم نیست. 

کارشناس مسائل سیاسی، در پایان سخنان خود، به دکترین مقاومت جبهه گسترده مقاومت اشاره کرد و بیان کرد : دکترین مقاومت مبانی نظری و تجربی دارد؛ مبانی نظری دکترین مقاومت برگرفته از قرآن کریم، احادیث پیامبر اسلام (ص) و سیر ائمه معصومین (ع) است و مبانی تجربی مقاومت نیز برگرفته از تجربه تاریخ بشری و همچنین تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی ایران است. دکترین مقاومت جبهه مقاومت یک مفهوم تک بعدی نیست که تنها در بعد نظامی معنی و مفهوم داشته باشد، بلکه می‌تواند ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی داشته باشد و امروز در تمامی ابعاد ذکر شده، دست برتر در برابر دشمنان با جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها