مسئول بسیج رسانه استان مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

درخواست خبرنگاران مازندران برای اعزام به غزه

حق‌شناس با بیان اینکه هر روز خبرنگاران در سطح تمامی شهرستان‌ها برای اعزام به غزه با کانون‌ها تماس می‌گیرند، گفت: درخواست خبرنگاران و عکاسان خبری مازندرانی برای اعزام به غزه بسیار زیاد شده است.
کد خبر: ۶۲۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ - 30October 2023

درخواست خبرنگاران مازندران برای اعزام به غزه/ برای اعزام تابع دستور هستیم«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با بیان اینکه هر روز خبرنگاران در سطح تمامی شهرستان‌ها برای اعزام به غزه با کانون‌ها تماس می‌گیرند، اظهار داشت: درخواست خبرنگاران و عکاسان خبری مازندرانی برای اعزام به غزه بسیار زیاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه احساسات همکاران را درک می‌کنیم و خود را در کنار آن‌ها می‌بینیم و می‌دانیم، تصریح کرد: هرگونه اعزامی بسته به شرایط اعلامی صورت می‌گیرد و بسیج رسانه مازندران نیز تابع دستور برای اعزام خبرنگاران و عکاسان خبری داوطلب جهت کمک به همکاران رسانه‌ای در غزه است.

حق شناس با بیان‌ اینکه از ابتدای شروع حماسه «طوفان‌الاقصی» شاهد درخواست اصحاب رسانه استان برای اعزام به غزه بودیم، اظهار کرد: پس از خبر شهادت خبرنگاران در غزه درخواست خبرنگاران برای اعزام به این منطقه دو برابر شد و تقریبا روزی نیست که با دفتر سازمان یا دفاتر ۲۲ گانه سازمان در استان تماس برای اعزام نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار