با حضور امیر کیومرث حیدری؛

یادواره شهدای ارتش استان اردبیل برگزار شد

یادواره 1181 شهید ارتش استان اردبیل با حضور جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش و خانواده های شهدا در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ - 17December 2015

یادواره شهدای ارتش استان اردبیل برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، این مراسم به همّت فرماندهی تیپ چهل مستقل پیاده ارتش و ستاد برگزاری یادواره شهدای ارتش استان و با حضور امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش  در سالن هزار نفری رضازاده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و مسئولین استانی و خانوادههای معظم شهدا و پیشکسوتان خون و حماسه برگزار شد، امیر سرتیپ دوّم ستاد محمد مختاریفر فرمانده تیپ چهل پیاده ارتش ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و حضّار استان اردبیل را مهد تشیّع و دیاری ولایت مدار و شهید پرور معرفی کرد و از حماسههای پاسگاه صد آفرین و دیگر حماسههای خلق شده در جنگ تحمیلی توسط فرزندان دلاور این خطّه سخن گفت.

وی با بیان اینکه ولایت از پیامبر به امامان معصوم و از آنها به اولیا الله رسیده ولایت فقیه را تداوم حرکت انبیاء دانست و خون شهید را لازمه موفقیت سیر الی الله وتحقق شعار انبیاء و ولایت بر شمرد.

امیر مختاریفر با اعلام اینکه آماده جان فشانی در راه دین و کشور هستیم خون شهدا را پشتوانه اقتدار و صلابت ایران اسلامی دانست و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش و آیت الله دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل به ایراد سخنرانی پرداختند و از خانواده معظم شهدای ارتش تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار