بمباران بیمارستان‌ها در غزه همچنان ادامه دارد

جنگنده‌های صهیونیست از دو ساعت پیش اطراف سه بیمارستان القدس، ترکی و الاقصی را به شدت بمباران می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 30October 2023

بمباران بیمارستان‌ها در غزه همچنان ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده‌های صهیونیست از دو ساعت پیش اطراف سه بیمارستان القدس، ترکی و الاقصی را به شدت بمباران می‌کنند.

این بمباران‌ها پس از آن انجام می‌شود که اشغالگران به این بیمارستان‌ها چند بار دستور تخلیه را داده‌اند که اساساً امکان تخلیه این بیمارستان‌ها در این شرایط جنگی و نبود امکان جابجایی هزاران مجروح و بیمار وجود ندارد.

همزمان بمباران شدید اطراف بیمارستان الشفا از مراکز درمانی بزرگ نوار غزه پس از بمباران سه بیمارستان القدس، ترکیه و الاقصی با شدت بیشتری آغاز شده است.

همزمان صبحی سکیک مدیر بیمارستان دوستی ترکیه در نوار غزه اظهار داشت که به دنبال تشدید بمباران اطراف بیمارستان و وارد آمدن زیان‌های جدی به آن دلهره و نگرانی گسترده‌ای بیماران سرطانی و کادر درمانی بیمارستان را فراگرفته است.

وی افزود که رژیم صهیونیستی به تشدید رنج‌های بیماران سرطانی نوار غزه و محروم کردن آن‌ها از دارو و سفر به خارج برای درمان اکتفا نکرده و به دنبال قتل عام این بیماران از طریق حملات مکرر به اطراف بیمارستان و تلاش برای تخریب و یا بمباران آن است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار