ما متحدیم/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

آشناسازی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای اردوهای راهیان نور محقق می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین «نوری» گفت: آشناسازی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون راهیان نور محقق می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 30October 2023

راهیان نور یک عملیات فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی خراسان شمالی به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: راهیان نور یک عملیات فرهنگی است. آشناسازی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون راهیان نور محقق می‌شود. سرزمین‌های نور و مناطق عملیاتی همچون گنجی عظیم و بی پایان در اختیار ملت ایران است و باید از این نعمت بزرگ به خوبی استفاده کنیم و در طی این سال‌ها خوشبختانه شاهد استقبال بسیار قابل توجهی توسط مردم و جوانان بودیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در این اردو‌ها در جریان جان‌فشانی رزمندگان اسلام قرار می‌گیرند که چگونه در مقابل ارتش بعثی که از حمایت کشور‌های استکباری برخوردار بود، ایستادند و دستاورد‌های ماندگاری بر جای گذاشتند که ایران مقتدر و قوی امروز از همان دستاورد‌های دفاع مقدس است. دوران دفاع مقدس جزو دوران نورانی تاریخ است که لازم است درقالب راهیان نور برای نسل آینده بازخوانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار