فرمانده انتظامی استان سمنان:

تجهیزات نظامی غیر مجاز در مهدیشهر کشف شد

سردار «موقوفه‌ای» گفت: پلیس شهرستان مهدیشهر با استفاده از منابع و مخبرین و انجام اقدامات فنی و هوشمندانه موفق به کشف تجهیزات نظامی غیر مجاز شد.
کد خبر: ۶۲۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ - 30October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «جلیل موقوفه‌ای» فرمانده انتظامی استان سمنان امروز در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و همچنین تفرجگاه‌هاه شهرستان مهدیشهر خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در زمره مطالبات مردمی از پلیس نیز بوده است.

وی افزود: پلیس شهرستان با استفاده از منابع و مخبرین و انجام اقدامات فنی و هوشمندانه موفق به کشف تعداد ۲۲ دستگاه بی سیم برد بلند غیر مجاز به همراه تجهیزات جانبی آن تعدادی تجهیزات پلیسی از قبیل چراغ گردان و اسپری دفاع شخصی و ۱۵ قبضه قمه و سلاح سرد از گروه‌های متخلفی که در قالب گردشگر به این مناطق آمده بودند کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۷ نفر در همین رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضای معرفی شدند، گفت: همکاری به موقع مردم و سایر نهادهای امنیتی با پلیس و گزارش موارد مشکوک نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار