معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

تأمین مالی برای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از ملزومات است

«قاسمیان» گفت: تأمین مالی برای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از ملزومات است.
کد خبر: ۶۲۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 30October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «رضا قاسمیان» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز (دوشنبه) در نشست کارگروه فعالان تربیتی استان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را نیازمند هزینه و اعتبار دانست و اظهار داشت: داشتن تعریف ثابت و استاندارد برای تربیت ضروری است.

قاسمیان با تأکید بر ضمانت اجرایی و تداوم برنامه‌های تربیتی، اضافه کرد: در عرصه فرهنگی ساختار‌ها و چارچوب‌ها باید محکم در نظر گرفته شود و در گزاره‌های اصلی و اساسی، توافق و اتفاق نظر وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیازمند هزینه و اعتبار است، افزود: داشتن تعریف ثابت و استاندارد برای تربیت ضروری بوده و باید اعتبار و هزینه لازم نیز به آن اختصاص یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی در حوزه تربیتی باید خطاناپذیر باشد و کسی نتواند آن را اجرا نکند.

قاسمیان به برخی طرح‌های اجراشده ناموفق در عرصه فرهنگی اشاره کرد و گفت: باید از طرح‌های اجراشده و ابعاد ناموفق آن عبرت گرفته و انتقادات شنیده شده و چکش‌کاری شود.

حجت‌الاسلام «محمدجواد فدایی»  مسؤول کارگروه‌های تربیتی استان‌ها در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نیز در این نشست هم‌افزایی را دغدغه مشترک عملیاتی برای نسل آینده دانست.

وی با بیان ضرورت تشکیل اندیشکده‌های تربیتی در استان‌ها اضافه کرد: در استان‌ها باید همه با همکاری هم در راستای اعتلای فعالیت‌های تربیتی تلاش کنند.

در این نشست با برگزاری انتخابات، سه نفر از فعالان تربیتی به‌عنوان مسؤولان کارگروه تربیتی استان اردبیل انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار