معاون سیاسی استانداری فارس:

دشمن به دنبال ایجاد اخلال در انتخابات اسفند است

قزل‌سفلی گفت: امروز دشمن یکی از مباحثی را که با جدیت دنبال می کند، ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۶۲۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 30October 2023

دشمن به دنبال ایجاد اخلال در انتخابات اسفندماه استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «اسماعیل قزل‌سفلی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در دیدار با معاون فنی و امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهارداشت: امسال یکی از دغدغه هایی که تا پایان سال داریم برگزاری انتخابات است و اینکه از اختلال در امر برگزاری انتخابات جلوگیری کنیم.

وی گفت: تاکنون برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات اقدامات و تلاش های خوبی در استان انجام شده و در ادامه نیز برای هرچه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن این انتخابات از همه امکانات و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

قزلسفلی بیان داشت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار است به طور همزمان ۱۱ اسفند امسال برگزار شود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تاکید بر لزوم بالا بردن توان کشور در حوزه خود مراقبتی به ویژه در حوزه سایبری گفت: در شرایط امروز برخی شاید تصور کنند که پدافند غیر عامل فقط در حوزه زیرساختی و بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله است.

وی اظهار داشت: بحث مهم و راهبری پدافند غیر عامل مرز بین داشته ها و توانمندی هایی است که در زمان بحران ها و خطرات خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: آنچه امروز بیش از گذشته به آن نیاز داریم بالا بردن توان در حوزه خود حفاظتی است به گونه‌ای که سازمان پدافند غیرعامل و سایر دستگاهها باید برای حفظ خود از تمامی خطرات و بحران های احتمالی از توانمندی لازم برخوردار باشند.

وی افزود: اگر خوب بتوانیم حوزه‌های مختلف از جمله سایبری را راهبری کنیم، مطمئنا می‌توانیم در حوزه پیشگیری از حملات دشمن در این زمینه موفق عمل کنیم.

قزل سفلی گفت: کار پدافند زمانی دیده می شود که خطری و بحرانی پیش بیاد و مردم از آن در امان بمانند، کار در حوزه پدافند مانند عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در گمنامی اما بسیار موثر و راهبردی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار