برای اولین بار در کشور؛

ساخت دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی توسط نخبگان بسیجی کاشان

دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی «نانو اکسی نت» توسط نخبگان بسیجی کاشان برای اولین‌بار در کشور ساخته شد.
کد خبر: ۶۲۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ - 30October 2023

اختراع دستگاه اکسیژن ساز خانگی «نانو اکسی نت» توسط نخبگان بسیجی کاشانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدمهدی سید رضوی» رئیس کارگروه آموزش و تحقیقات کاشان با اعلام ساخت دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی توسط نخبگان بسیجی کاشان گفت: این دستگاه برای اولین‌بار در ایران توسط کارگروه آموزش و تحقیقات شهرستان کاشان تولید شده که ایده‌های ساخت کاملاً بومی بوده و‌ با 18 ایده ثبت اختراع شده است.

وی بیان کرد: این دستگاه دارای تمامی مجوزات تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران و همچنین اداره صنایع و دارای تاییدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان از ریاست جمهوری و پروانه تولید از چندین سازمان می‌باشد.

وی در ادامه ضمن اینکه این دستگاه نسبت به نمونه‌های خارجی خود کارایی بالاتر و قیمت بسیار پایین‌تری دارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دستگاه استفاده از فیلتر نانو است که برای اولین بار در ایران و دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

دکتر سید رضوی در پایان با اشاره به اینکه این دستگاه از چندین کشور دنیا متقاضی خرید داشته است، افزود: از دیگر ویژگی‌های این دستگاه اپلیکیشن ارتباط از راه دور بین بیمار و پزشک، سخنگو بودن به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و ریموت کنترل از راه دور می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار