مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

وعده الهی در حق مردم مظلوم فلسطین محقق خواهد شد

حجت‌الاسلام «حسن زاده نامقی» گفت: مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین با دست خالی، اما با اتکا به نیروی ایمان، سیلی محکم و فراموش‌نشدنی به صورت رژیم غاصب اسرائیل زنند؛ وعده خداوند در حق مردم مظلوم فلسطین محقق خواهد شد چراکه اگر مردم دین خدا را یاری کنند خداوند نیز یاریگر آنان خواهند بود.
کد خبر: ۶۲۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ - 30October 2023

وعده الهی در حق مردم مظلوم فلسطین محقق خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌ولات با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم غلامرضا سمائی خاطره شهداء از شهید سماعی که از فعالان عرصه جهاد تبیین بود، اظهار داشت: تین شهید والامقام بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و با ساده‌زیستی خود به آیندگان درس ایثار و ازخودگذشتگی داد.

وی افزود: ایثار و جانفشانی شهدا به جهانیان ثابت کرد که قیام امروز غزه ثمره خون آنان است. مجاهدان فلسطینی با تأسی از خون شهدای ایران اسلامی، مقاومت را به‌عنوان راهبر اساسی خود انتخاب کردند و تقدیم حدود ۸ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز ظرف ۲۳ روز گذشته، مُهر تاییدی بر این حقیقت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر که فلسطین، مسأله اول اسلام است، تصریح کرد: در این راستا جبهه مقاومت شکل گرفت و طبق فرمایش معظم له شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان عمل نشان داد که جوانان فلسطینی بدون سلاح، اما به پشتوانه ایمان خود به خدا در مقابل مدرن‌ترین تجهیزات اسرائیل از خود مقاومت نشان می‌دهند و دشمنان را متوجه این حقیقت می‌کنند که با سلاح ایمان می‌توان در برابر این زورگویی‌ها ایستادگی کرد.

این مسئول تأکید کرد: مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین با دست خالی، اما با اتکا به نیروی ایمان، سیلی محکم و فراموش‌نشدنی به صورت رژیم غاصب اسرائیل زنند؛ وعده خداوند در حق مردم مظلوم فلسطین محقق خواهد شد چراکه اگر مردم دین خدا را یاری کنند خداوند نیز یاریگر آنان خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ابراز داشت: به تعبیر امام راحل توفیق خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران از افضل‌ترین خدمت‌ها است لذا خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر و کوشش در جهت تکریم و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت دارای اجری زیادی است.

حسن‌زاده با اشاره به ضرورت تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: گفتمان فرهنگ ایثار و شهادت در جهت زنده‌نگه داشتن جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران شکل گرفت که ریاست این شورا در استان با استاندار و در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

وی در ادامه به مقایسه آماری خدمات به جامعه هدف پرداخت و تصریح کرد: براساس آمار یک ساله و ارزیابی که در هفته دولت صورت گرفته، خدمات توانبخشی شش هزار و ۸۲۷ نفر با رشد ۳۴ درصدی، در بخش خدمات بالینی در منزل برای جانبازان سرافراز پنج هزار و ۱۲۱ نفر با رشد ۷۴ درصدی و برای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر با رشد ۲۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «علیرضا نامداری» رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌ولات، «ابوالفضل خرقانی» به‌عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار