وزیر آموزش و پرورش:

پیام شهید قاسم سلیمانی، صلح و دنیای بدون رژیم صهیونیستی است

صحرایی گفت: نسل طوفان نسلی است که بساط استکبار را برخواهد چید؛ پیام قاسم سلیمانی پیام صلح بود و ما نیز با صلح برای دنیا پیام داریم و آن این است که برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا همه با هم دنیای بدون رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشیم.
کد خبر: ۶۲۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 30October 2023

پیام شهید قاسم سلیمانی، صلح و دنیای بدون رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا مراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم اجتماع بزرگ نسل طوفان که با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر در سالن ورزشی شهید پورشریفی برگزار شد، اظهار داشت: ایرانیان همواره در برابر ظالمان ایستاده و این ظلم‌ستیزی در رگ و خون ماست که در کنار مظلوم باشیم.

صحرایی با بیان اینکه برخی کشور‌های عربی به بهانه‌ای نمی‌خواهند در کنار مردم غزه باشند و این یک ظلم است، ادامه داد: اگر امروز کسی این جنایت‌ها را ببیند و کاری از پیش نبرد و یا خود را به کوچه علی چپ بزند، در واقع دارد با صهیونیست‌ها همکاری می‌کند و شریک جرم است.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان متذکر شد: دانش‌آموزان ایران و جهان به میدان بیایید و به اسرائیل نهیب زده و با بلندترین و رساترین صدا بگویید مرگ بر اسرائیل.

وی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر اسرائیل برای رژیمی است که برای حکومت خود دارد، کودک می‌کشد، گفت: شهدای ما، امام ما از همان روز اول این شیطان را می‌شناختند و این شعار را سر دادند و می‌دانستند که باید این غده سرطانی را در همان اول از بین برد و اجازه نداد که بزرگتر شود.

صحرایی با اشاره به اینکه امروز روز بسیج دانش آموزی است، گفت: کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز دارد که در آن سن می‌دانستند که باید ظلم را ریشه‌کن کنند.

وی گفت: همین الآن عاملان قدرت ایران در این سالن نشسته‌اند و در حال سرودن شعار مدرسه قوی برابر با ایران قوی هستند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما باید برای مدرسه هزینه کنیم تا در آینده ایران قوی داشته باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این نسل، نسل طوفان و قاسم سلیمانی است، گفت: آن‌ها فکر می‌کردند با به شهادت رساندن قاسم سلیمانی دیگر ایشان و تفکرش را از بین بردند، ولی غافل از این بودند که قاسم سلیمانی در وجود تک به تک این نسل جاری است.

صحرایی اذعان داشت: نسل طوفان نسلی است که بساط استکبار را برخواهد چید؛ پیام قاسم سلیمانی پیام صلح بود و ما نیز با صلح برای دنیا پیام داریم و آن این است که برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا همه با هم دنیای بدون رژیم غاصب صهیونیستی را به تصویر بکشیم.

وی ادامه داد: از روزی که این غده سرطانی ظهور و بروز یافت، جهان به خطر افتاده است پس اگر ما می‌گوییم مرگ بر اسرائیل به خاطر فراهم آوردن آرامش در ایران و جهان است.

صحرایی ابراز کرد: الگوی این نسل شهید فهمیده است و این نسل می‌خواهد با پیام جهانی خود نشان دهد که ما در کنار غزه هستیم و این نسل هیچ وقت راه شهدا را فراموش نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور نسل نواندیش در این اجتماع ۱۰ هزار نفری، گفت: امروز کودکان ما عروسک‌هایشان را آورده‌اند تا فریاد نسل طوفان و صدای عروسک‌هایشان رژیم صهیونیستی را نابود کند. این صدا، صدای قاسم سلیمانی است که در یکایک این دانش آموزان تکثیر شده است و امروز ۱۶ و نیم میلیون قاسم سلیمانی داریم.

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه و کشور‌های وابسته به وجود این غده سرطانی، بدانند که صهیونیسم در حال نابود شدن است.

وی خاطرنشان کرد: دختران عزیزم روزتان مبارک! از شما می‌خواهم مهربانی خودتان را با کودکان مظلوم غزه و هر جای دیگر دنیا به شراکت بگذارید و با تمام وجود و انرژی و آن گونه که شایسته است بر سر آن رژیم کودک‌کش، فریاد بکشید.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: از خانواده‌ها می‌خواهم به همان اندازه که ذکر رسول الله را در دل نوجوانان جاری می‌کنند، به همان اندازه نفرت از رژیم صهیونیستی ابلیس صفت را در دل جوانان بکارند.

وی افزود: امروز صهیونیست‌ها و طرفداران آن‌ها می‌دانند که این رژیم غاصب رو به زوال است و دنیا همه چهره واقعی آن‌ها را دیده است.

صحرایی گفت: امروز منش و تفکر حاج قاسم عزیز در ذهن کودک معصوم تکثیر شده است و این نصرت و وعده الهی است که وقتی حق آمد، باطل باید برود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: دختران عزیزم روز و سرشت‌تان سرشار از شادی و ایمان باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها