استاندار اصفهان:

آموزش و پرورش بر روند اجرای اقدامات ترویج نماز نظارت داشته باشد

«مرتضوی» گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان در چهار محور، تهیه تجهیزات اقامه نماز جماعت،حضور امام جماعت در مدارس، مشارکت معلمان و فرهنگیان در اقامه نماز جماعت، برگزاری برنامه‌های ترویجی و تبلیغی اقامه نماز به عنوان یک مهم توجه بیشتر و برنامه‌ریزی مستمری جهت ارزیابی داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ - 30October 2023

آموزش و پرورش در کنار اقدامات در حوزه نماز، بر روند اجرای اقدامات نظارت داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان امروز (دوشنبه) در شورای نماز استان اصفهان با اشاره به اینکه شورای اقامه نماز به عنوان یک شورای موثر در استان مورد توجه بوده و جلسات آن با جدیت برگزار شده است، اظهار داشت: انتظار داریم مصوبات این جلسه در حوزه اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجوری اجرایی شود.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در سال گذشته و تاثیرگذاری آن در جامعه افزود: ترجیح بر این است؛ متولی برگزاری این اجلاس در سال جاری دستگاه‌های مرتبط همچون آموزش و پرورش و یا دانشگاه متولی همچون دانشگاه فرهنگیان باشد؛ زیرا ظرفیت پذیرش قشر دانش‌آموزی و دانشگاهی را دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در طی سالهای گذشته به دلیل کمبود فضاهای آموزشی در برخی از مدارس نسبت به فریضه نماز جماعت کوتاهی و محل نمازخانه تبدیل به کلاس شده است که درخواست داریم،آموزش و پرورش نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

استاندار اصفهان ادامه داد: آموزش و پرورش استان اصفهان در چهار محور، تهیه تجهیزات اقامه نماز جماعت،حضور امام جماعت در مدارس، مشارکت معلمان و فرهنگیان در اقامه نماز جماعت، برگزاری برنامه‌های ترویجی و تبلیغی اقامه نماز به عنوان یک مهم توجه بیشتر و برنامه‌ریزی مستمری جهت ارزیابی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار