فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج):

شهدایی چون شهید «حسین فهمیده» الگوی امروز مجاهدان فلسطینی هستند

سردار «فدا» با اشاره به نقش شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در صدور الگوی مقاومت از ایران اسلامی به همه آزادی‌خواهان جهان، گفت: مجاهدان فلسطینی با الگو گرفتن از شهدایی چون شهید «حسین فهمیده» مسیر مقاومت را پیش گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۲۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 30October 2023

وی افزود: کسانی که با توسل به اسلام ناب برای جهان اسلام بالاخص رزمندگان فلسطینی شرایطی را رقم زدند که امروز زمینه سقوط رژیم اشغالگر قدس و پشتیبان و حامیان آن‌ها را فراهم کردند.

فدا تصریح کرد: محمد حسین فهمیده با پرتاب نارنجک و جانفشانی و ایثارگری انگیزه‌ای شد برای نوجوانان فلسطینی که امروز در مقابل بمباران وحشیانه دشمن می‌ایستند و مقاوم هستند و شرایطی را رقم می‌زنند که دشمن را به عجز و ناتوانی درآورده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: کسانی که به تجهیزات خود می‌بالیدند و اذعان داشتند پنجمین کشور مجهز دنیا هستیم در مقابل اراده رزمندگان فلسطینی کم آوردند.

وی ادامه داد: کسانی که معتقد بودند اشراف اطلاعاتی آن‌ها جنبنده ای را از دید آن‌ها پنهان نخواهد کرد در مقابل عظمت و طراحی و مدیریت رزمندگان فلسطینی کم آوردند.

فدا افزود: کسانی که به پشتیبانی آمریکا و اروپا می‌بالیدند کسانی که قدرت و عظمت خود را در حمایت آمریکا، اروپا و سران وابسته کشورهای عربی می‌دیدند امروز در مقابل طوفان الاقصی کم آوردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: کسانی که با قدرت و بازدارندگی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در دل رزمندگان فلسطینی و مردم غزه بودند، امروز شرایطی برایشان به وجود آمده که ناچار به اظهار شکست و نابودی هستند.

وی خطاب به نوجوانان گفت: رزمندگان فلسطینی شرایطی را رقم زدند که تمام این تجهیزات را از کار انداختند، گنبد آهنین و رادارهای مقاومتی، تجهیزات دید در شب، تجهیزات حرارتی، سیستم ارتباطی با ماهواره، توپخانه، هواپیما و هلی‌کوپتر فایده‌ای نداشت و هزار رزمنده از موانع و تجهیزات خودکار مجهز به سیستم برق و دیوارهای بتی عبور و ۴۵ کیلومتر در خاک سرزمین های اشغالی پیشروی کردند.

فدا ادامه داد: رزمندگان فلسطینی، فرماندهانی را که اذعان می‌کردند از ویژه‌ترین و نخبه‌ترین افسران رژیم صهیونیستی هستند را در خواب و با لباس راحتی اسیر کردند. شرایطی را رقم زدند که هیچ کدام از این تجهیزات به داد و یاری آن‌ها نرسید و رزمندگان فلسطینی با تجهیزات ابتدای با رعایت غافلگیری و با تمرین و ممارست توانستد برای اولین بار در طول تاریخ هزار نفر تلفات را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند و بیش از ۲۰۰ نفر را به اسارت خود در بیاورند.

وی افزود: شرایطی را رقم زدن که برای اولین بار رییس جمهور امریکا در منطقه و در جلسه امنیتی رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرد تا از شکست و نابودی قدرت اسرائیل جلوگیری کند. تمام کشورهای اروپایی به همراه آمریکا به پشتیبانی رژیم صهیونیستی درآمدند تا از شکست رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

فدا تصریح کرد: ما می‌بینیم که رژیم‌ صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی در مقابل عظمت، بزرگی ایمان و عزت مردم غزه کم آوردند و به رقم زدن فجایع عظیم و بزرگ؛بمباران مردم بی دفاع، بمباران تاسیسات زیربنایی، بیمارستان‌ها، قتل وحشیانه زن و مرد و پیر و جوان کوچک و بزرگ مردم غزه را شروع کردند، ما شاهد هستیم به رغم همه مشکلات، مردم غزه ایستادند و شهدا خود را به جبهه مقاومت تقدیم و برنامه‌ریزی دشمن را خنثی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این رزمایش جمع شدیم که اعلام کنیم ما دانش آموزان دهه ۶۰ هستیم که الگوی ما شهید فهمیده است و دانش اموزان دهه ۸۰ را باور داریم و ما دهه هشتادی ها را در صحنه دیدیم فتنه های دشمن را در کشور پشت سر گذاشتند ما دختران و پسران نوجوانی را دیدیم که در چند روز گذشته برای حمایت از مردم غزه به صحنه تظاهرات آمدند و برای دفاع از مردم غزه ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار