مدیر عالی حرم‌ مطهر امام رضا (ع):

حماس از انقلاب اسلامی الگو گرفته است

«فیضی» گفت: در جریان تحولات فلسطین عنصر مقاومت آنقدر قدرتمند و قوی شده‌ که نیازی به حمایت مستقیم و تسلیحاتی نداشته باشد و حرکت غرور‌آفرین حماس الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۲۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ - 30October 2023

حماس از انقلاب اسلامی الگو گرفته استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مصطفی فیضی» مدیر عالی حرم‌ مطهر امام رضا (ع) در نشست هم‌اندیشی سرکشیک‌های خدمتی حرم مطهر رضوی اظهارداشت: در سال‌های نه چندان دور، عناوین خدمت در حرم مطهر رضوی به ۱۰ مورد هم نمی‌رسید اما امروز حدود ۵۸ عنوان خدمت در آستان مقدس رضوی و بالغ بر یک صد هزار نفر خادم توفیق تشرف دارند.

وی خاطرنشان کرد: انجام خدمت توسط این جمعیت خادمان، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده است که با عنایت حضرت رضا (ع) و تلاش همکاران محقق شده و بهترین بهره‌وری از نیروی انسانی این حوزه حاصل شده است.

مدیر عالی حرم‌ مطهر امام رضا (ع) با اشاره به خدمت‌رسانی خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ایام خاص سال گفت: در ایامی همچون تعطیلات نوروز، دهه کرامت و دهه آخر صفر که یک بازه زمانی هشت ماهه را شامل می‌شود، یک دوره هشت ماهه مستمر خدمت در خانواده رضوی است که طی آن، خدمات ارزنده‌ای به زائران آستان نورانی حضرت رضا (ع) ارائه شد و این خدمت استمرار خواهد داشت.

فیضی در ادامه با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز شاهد رقم خوردن بزرگترین جنایات در تاریخ بشریت از سوی شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش هستیم و متاسفانه دولت‌‌های غربی مدعی حقوق بشر و حامی تروریسم، در برابر این فجایع و جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

وی بیان داشت: خدا را شاکریم که، عنصر مقاومت آنقدر قدرتمند و قوی شده‌ که نیازی به حمایت مستقیم و تسلیحاتی ندارد و این حرکت غرور‌آفرین حماس الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: فتح و پیروزی وعده خداوند به مظلومان است و به لطف خدا، به زودی شاهد پیروزی نیروهای مقاومت در برابر غاصبات صهیونیستی خواهیم بود.

در این نشست تعدادی از سرکشیک‌های خدمتی حرم مطهر نیز دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها