امام جمعه زرندیه:

آوازه بسیج در خارج از مرز‌ها واهمه در دل جنایتکاران انداخته است

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: جبهه مقاومت تفکر بسیجی را ادامه می‌دهد چرا که واهمه از روحیه بسیجی عامل اصلی جنایات اسراییل است.
کد خبر: ۶۲۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ - 30October 2023

عامل اصلی جنایات اسراییل است واهمه از تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین ابراهیمی» امام جمعه زرندیه در دیدار با دانش آموزان شهر مأمونیه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده اظهار داشت: شجره طیبه بسیج، میراث گرانقدر امام راحل است و در زمان تشکیل این نهاد مقدس کسی باور نمی‌کرد که آوازه بسیج در خارج از مرزها به گوش برسد.

وی با بیان ویژگی های بیش از ۳۳ هزار شهید دانش آموز در کشور یادآور شد: شهدای دانش آموز با اخلاص کامل برای دفاع از دین و اعتقادات و کشور پا به میدان جنگ گذاشتند که شهیدان فهمیده و بهنام محمدی از جمله شهدا بودند که افتخار دانش آموزان ایرانی هستند.

امام جمعه زرندیه تأکید کرد: احساس مسئولیت پذیری، ایثارگری، انسجام و همدلی از جمله اعتقادات شهدای دانش آموز است که نیاز است این ویژگی ها در آموزش و پرورش به دانش آموزان تعلیم داده شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اکنون گروه‌های مقاومت ادامه دهنده راه بسیج و مکمل تفکر بسیجی هستند و دلیل جنایات این روزهای اسرائیل، هراس از روحیه بسیجی است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان بسیجی الگوی سایر دانش آموزان هستند که انتظار است با مطالعه زندگینامه شهدا، به ویژه شهدای دانش آموز شناخت کافی از مسیری که در آن قرار دارند، پیدا کنند.

فرمانده سپاه زرندیه نیز در این نشست با اشاره به راه‌اندازی بیش از ۲۷۰ موسسه فکری و تحقیقاتی در رابطه با براندازی جمهوری اسلامی در آمریکا اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که دیگر نظام ایران اسلامی را با جنگ سخت نمی‌توانند از پا درآورند و باید در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم به مواجهه با ایران بپردازند.

سرهنگ محسن صادقی حوادث سال گذشته را نمونه جنگ ترکیبی عنوان کرد و افزود: در سال گذشته دشمن با جنگ تبلیغاتی خود شبهات زیادی را در افکار جوانان و نوجوانان به وجود آوردند و باید مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی کشور در پاسخگویی به این شبهات نسل جوان تلاش جهادی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار