پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

هفته بسیج دانش آموزی فرصتی برای تجدید خاطره با هزار شهید دانش آموز است

سرتیپ دوم «جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 31October 2023

هفته بسیج دانش آموزی فرصتی برای تجدید خاطره با هزار شهید دانش آموز و شاگردان مکتب روح الله استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی بیانیه ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسیج لشکر مخلص خداست و دانش آموزان بسیجی سرمایه های عظیم نظام و مملکت اند؛ دانش آموزان بسیجی  در همه حال  آماده و جان برکف، جهاد می کنند و در زمینه های مختلف و عرصه های گوناگون نقش آفرینی کرده اند.

هفته بسیج دانش آموزی فرصتی برای تجدید خاطره با هزار شهید دانش آموز و شاگردان مکتب روح الله است. بسیج دانش آموزی در تمام موضوعات فرهنگی، علمی، سیاسی، بصیرتی و خدمت رسانی آماده و پیشتاز است؛ دشمن با تمام قوا سعی در تغییر ارزش‌ها، باورها و سبک زندگی جوانان ما را دارد لذا بسیج دانش آموزی نیز باید طبق وظیفه ای که دارد با تمام توان از ارزشها و دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع کند و از هیچ تلاشی برای کمک به جامعه دانش آموزی و انقلاب اسلامی دریغ نکند.

محمدحسین فهمیده و شهدای استان سیستان و بلوچستان، شهید سبیل اخلاقی و شهید محمد هاشمی نمونه ای از هزاران نونهال فهمیده و دانش‌آموز بسیجی بود که با نثار خون پاک خویش بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود؛ این دانش‌آموزان رزمنده بسیجی، با ایمان، و بینش عمیق و استوار در جنگ با دشمن پیش قدم و با نیل به شهادت، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب‌الله آموختند.

به حول و قوه الهی و در سایه توجهات حضرت بقیةالله اعظم ارواحنا له الفدا، امروز همه ملت مؤمن و انقلابی ایران و دانش آموزان بسیجی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی با صلابت و شجاعت در برابر تهدید های مزدورانه شیطان بزرگ ایستاده و راه آرمان‌های والای انقلاب و مفهوم «مقاومت» را در ادبیات جهان تفسیر می نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار