مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دفاع از عملکرد آموزش و پرورش در سایه جهاد تبیین عملی خواهد شد

«صفری» گفت: دفاع از عملکرد آموزش و پرورش در سایه جهاد تبیین عملی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ - 31October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «کلام الله صفری» مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز (سه‌شنبه) در جمع معاونان آموزش متوسطه نواحی و مناطق استان اردبیل با اشاره به موفقیت‌های اخیر حوزه آموزش متوسطه اظهار داشت: این موفقیت‌ها در سایه برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش برای اجرای این برنامه‌ها در نواحی و مناطق بدست آمده است.

صفری با تاکید بر جهاد تببین تصریح کرد: امروز دفاع از عملکرد رو به رشد جمهوری اسلامی تنها از طریق جهاد تبیین امکانپذیر خواهد بود.

وی افزود: برخی از معاندان و دشمنان انقلاب در صدد سیاه نمایی وضعیت موجود هستند در صورتی که جمهوری اسلامی از سال ۱۳۵۷ با وجود فراز و نشیب های زیاد ، عملکرد خیلی خوبی در حوزه های مختلف داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در ادامه موفقیت‌های آموزش و پرورش را در سال های اخیر چشمگیر توصیف کرد و بیان داشت: دفاع از این موفقیت ها به عهده تمامی فرهنگیان است. امروز وظیفه اصلی فرهنگیان جهاد تبیین است چرا که برخی در صدد هستند اتفاق های مثبت را منفی وانمود نمایند و این موضوع زحمات شما را زیر سوال خواهد برد.

‌صفری در ادامه با تاکید بر  تقویت اختیارات مدیران مدارس، گفت: مدیران مدارس باید با استقلال فکری خود و طبق برنامه ترسیم شده مدارس عمل کنند.

وی به اجرای طرح درس پژوهی‌، احترام به جایگاه خانواده شهدا، کتاب راه موفقیت نهایی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و رسیدگی به دانش آموزان محروم تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار