ما متحدیم/

حضور دانش آموزان عشایر فارس در اردوی راهیان پیشرفت

دانش‌آموزان مدارس عشایری فارس با جنبه‌های نوین فناوری آشنا شدند.
کد خبر: ۶۲۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 31October 2023

حضور دانش آموزان عشایر فارس در اردوی راهیان پیشرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از شیراز، سرهنگ پاسدار «محمد شکوهی» امروز در جمع خبرنگاران فرمانده سپاه عشایر فارس اظهار داشت: در راستای فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر جهاد تبیین و لزوم آشنایی نسل جوان با پیشرفت‌های کشور، اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان عشایری برپا شده است.

سرهنگ شکوهی با بیان این که در این اردو‌ها دانش آموزان از بخش‌ها و شرکت‌های مختلف استان بازدید می‌کنند افزود: آشنایی با دستاورد‌های نظام و تلاش مهندسان و نخبگان برای پیشرفت کشور، از مهمترین اهداف اردو‌های پیشرفت محسوی می‌شود.

وی ادامه داد: بازدید از پارک علم و فناوری فارس، بخشی از اردو‌های پیشرفت است که در آن دانش آموزان به مدت یک روز، در کنار کارآفرینان و فعالان فناوری، با جنبه‌های نوین فناوری و بازار کار این فناوری‌ها آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه عشایر فارس گفت: در اردوی پیشرفت پارک علم و فناوری، ۲۰۰ دانش آموز مدارس عشایری استان در قالب سه گروه حضور داشتند که فعالان شرکت‌های فناور، با برپایی کلاس‌های آموزشی، فعالیت خود و چگونگی فعالیت در رشته‌های فناور را برای دانش آموزان توضیح دادند.

پارک علم و فناوری فارس از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است که ۳۵۰ شرکت فناور در پارک علم و فناوری فارس فعالند و هر فرد دارای ایده می‌تواند در صورت تایید طرحش، در این پارک فعالیت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار