در دیدار با فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: مجاهدت مجموعه پدافند هوایی بابلسر در دانشنامه دفاع مقدس مازندران گنجانده می‌شود

سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه یکی از مداخل دانشنامه استانی دفاع مقدس مازندران به موضوع پایگاه شهید ظرافتی بابلسر اختصاص داده شده است، گفت: تلاش و مجاهدت این مجموعه با تهیه مقالات علمی در تاریخ دفاع مقدس مازندران ماندگار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ - 31October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: مجاهدت مجموعه پدافند هوایی بابلسر در دانشنامه دفاع مقدس مازندران گنجانده می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در دیدار با سرهنگ «مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر اظهار داشت: پایگاه شهید ظرافتی بابلسر، یک پایگاه همه جانبه، موفق، توانمند، خودکفا، بروز و باصلابت است.

وی ضمن قدردانی از میزبانی این مجموعه از کارکنان و مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، بر تداوم همکاری و تعامل پایگاه شهید ظرافتی بابلسر با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی گفت: یکی از مداخل دانشنامه استانی دفاع مقدس مازندران که بزرگترین کار علمی، تحقیقی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس است به موضوع پایگاه شهید ظرافتی بابلسر اختصاص داده شده است که با تهیه مقالات علمی تلاش و مجاهدت این مجموعه در تاریخ دفاع مقدس مازندران ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار