رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمان خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در مدارس غیردولتی استان کرمان

«محسن محمدی» در آیین نمادینی راه اندازی و فعال سازی پایگاه بسیج دانش آموزی «در قالب رویداد ملی چفیه‌های بهشتی» در مدارس غیر دولتی استان از راه اندازی و فعالیت ۵۰۷ پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی استان در قالب این رویداد ملی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ - 31October 2023

برگزاری رویداد ملی چفیه های بهشتی در مدارس غیردولتی استان کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محسن محمدی» رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیر دولتی استان کرمان در آیین نمادین راه‌اندازی و فعال‌سازی پایگاه بسیج دانش‌آموزی «در قالب رویداد ملی چفیه‌های بهشتی» در مدارس غیر دولتی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به ویژه دانش‌آموز بسیجی شهید «حسین فهمیده» اظهار داشت: «حسین فهمیده» دانش‌آموز شجاع و فداکاری بود که در دفاع از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را داد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز روح بلند و جاودانه او در میلیون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشور متبلور شده است.

 وی افزود: تشکل های دانش‌آموزی همچون بسیج دانش‌آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و هم هدف کنند و توجه به این ظرفیت عظیم باید در دستور کار قرار گیرد.

محمدی با تاکید بر توجه جدی به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در مدارس غیر دولتی گفت: از راه اندازی ۵۰۷ پایگاه بسیج دانش‌آموزی در مدارس غیر دولتی استان خبر داد. در رویداد ملی چفیه‌های بهشتی ۵۰۷ پایگاه بسیج دانش‌آموزی در ۵۰۷ مدرسه غیردولتی در سراسر استان افتتاح شد.

محسن محمدی با اشاره به نقش موثر تشکل های دانش‌آموزی در حضور فعال دانش‌آموزان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌ریزی در راستای راه‌اندازی پایگاه‌های بسیح دانش‌آموزی در مدارس غیردولتی بالای ۱۰۰ نفر دانش‌آموز خبر داد.

آیین افتتاح رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در مدارس استان کرمان همزمان با افتتاح یک هزار و ۳۵۸ پایگاه بسیج دانش‌آموزی در یک هزار و ۳۵۸ مدرسه غیردولتی در سراسر کشور در مدرسه غیر دولتی مهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار