در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس در بابلسر عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: فرماندهان دفاع مقدس پشتوانه عظیمی برای نشر ارزشهای دفاع مقدس هستند

سرهنگ پاسدار «سلامی» وجود سرداران و فرماندهان دفاع مقدس را پشتوانه عظیمی برای نشر ارزشهای دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۶۲۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 31October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: وجود فرماندهان دفاع مقدس پشتوانه عظیمی برای نشر ارزشهای دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با سردار «مرادی» پیشکسوت دفاع مقدس در بابلسر با بیان اینکه وجود پیشکسوتان دفاع مقدس همانند سردار «مرادی» مایه برکت برای جامعه است، اظهار داشت: وظیفه داریم از کسانی که در قله‌های مجاهدت و فداکاری بودند تجلیل کنیم و آن‌ها را در مسیر انقلاب، ارزش‌ها و در مسیر جهاد تبیین آماده بکار نگه داریم.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس مجاهدت خود را در دوران دفاع مقدس و مقاومت تمام شده نمی‌دانند و امروز هم مجاهد فی سبیل الله در صحنه جنگ ترکیبی دشمنان و بصیرت افزایی جامعه هستند.

سرهنگ پاسدار سلامی حضور در منزل پیشکسوتان دفاع مقدس را فضیلت دانست و گفت: یکی از برنامه‌های خوب ما در بابلسر دیدار با سردار «مرادی» بوده است و باعث تجدید قوا و روحیه مضاعف شده است.

این مسئول با بیان اینکه دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر از موفق‌ترین دفاتر در استان و از نمونه‌های کشوری محسوب می‌شود، اذعان داشت: این موفقیت با عزم جدی پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان محقق شد که در این سنگر برای نشر و ترویج ارزش‌ها مجاهدت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، وجود سرداران و فرماندهان دفاع مقدس را پشتوانه عظیمی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست.

سردار «مرادی» نیز گفت: مجاهدان دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر در سنگر پیام رسانی شهدا و مجاهدت‌های بی‌منت مردان دفاع مقدس پیام را به نسل‌های امروز و آینده منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه این روزها، روز‌های حساسی برای همه مسلمانان و بشریت است، گفت: اوج ستمگری را امروز در چهره بلوک غرب و مصداق عینی و میدان شان را در رژیم صهیونیستی و اوج مظلومیت و در عین حال پیروزی‌های بزرگ فراموش نشدنی تاریخ ساز این مظلومین و ستمدیدگان را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها