فرماندار پاوه:

یوم‌الله ۱۳ آبان روز انزجار از استکبارجهانی است

«حیدری»گفت: ١٣ آبان‌ روز ملی با استکبار جهانی نامگذاری شده و انشالله با حضور خود در راهپیمایی ١٣ آبان بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی فریاد خواهیم زد.
کد خبر: ۶۲۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 31October 2023

یوم الله ۱۳ آبان روز انزجار از استکبارجهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علیرضا حیدری» فرماندار شهرستان پاوه امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هشت آبان پاوه که در دبیرستان شهدای آبان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هشتم آبان‌ در تاریخ پاوه و مبارزات انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد، یاد و خاطره شهدایی که در حمله تعدادی از مزدوران پهلوی به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

وی تقدیم بیش از ۶۵۰ شهید گلگون‌کفن را به همراه تعداد زیادی جانباز، آزاده و ایثارگر نشان از مقاومت و رشادت‌های مردم پاوه دانست و گفت: نامگذاری موشکی به نام پاوه نشان از اهمیت جایگاه پاوه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار پاوه تصریح کرد: ١٣ آبان‌ به دلیل وقایع مهمی از جمله تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ به سبب مبارزه با لایحه کاپیتولاسیون، شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان جلوی درب دانشگاه تهران سال در ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ روز ملی با استکبار جهانی نامگذاری شده و انشالله با حضور خود در راهپیمایی ١٣ آبان بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی فریاد خواهیم زد.

حیدری بیان کرد: این روزها پاره تن اسلام که فلسطین باشد، زخمی است و متأسفانه زنان و کودکان این دیار حال خوبی ندارند، باید به عنوان مسلمان خشم و انزجار و همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهیم.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست در حق مردم مظلوم فلسطین، گفت: اسرائیل غاصب گذرگاه فلسطین را بسته تا کمک مردمی دیگر کشورها به دست مردم مظلوم غزه نرسد، امروز مردم فلسطین در حالی شاهد زخمی شدن کودکان و اعضای خانواده خود هستند که دارویی برای درمان آن‌ها در دسترس ندارند، رژیم صهیونیستی آب و برق آن‌ها را هم قطع کرده است.

حیدری گفت: متأسفانه جامعه جهانی با استانداردهای چندگانه خود در برابر این جنایات سکوت کرده استریال در قضیه جنگ اوکراین کشورهای غربی بر علیه روسیه متحد شده‌اند و کمک‌های رایگان در اختیار قرار می‌دهند اما گوش خود را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند و مردم فلسطین را که از آب و خاک خود دفاع می‌کنند به عنوان جنایتکار معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار