امام جمعه ایلام:

مدیریت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: مدیریت در نظام اسلامی یک فرصت برای خدمات‌رسانی به مردم است و عملکرد مثبت مدیریت باعث خوش‌بینی مردم به نظام می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ - 31October 2023
مدیریت در نظام اسلامی یک فرصت برای خدمت به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز (سه‌شنبه) در دیدار با مسئولان دیوان محاسبات استان ایلام، اظهار داشت: با نظارت دیوان محاسبات بر دخل و خرج دستگاه‌های اجرایی، هزینه‌ها مشخص و شفاف می‌شود.
 
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار افزود: مجلس وقتی بودجه را برای دستگاه‌های اجرایی تصویب می‌کند، قاعدتاً باید روی هزینه‌های آن نیز نظارت داشته باشد و نقش دیوان محاسبات در این زمینه بسیار اساسی و مهم است.
 
امام جمعه ایلام افزود: مردم به این نهاد اعتماد دارند؛ چرا که تخصص و تعهد در این نهاد به خوبی قابل مشاهده است.
 
وی تصریح کرد: اگر مواردی از تخلف در یک دستگاه اجرایی وجود داشته باشد، کارشناسان دیوان محاسبات نباید تحت تاثیر قرار بگیرند و باید کرامت و عزت خود را حفظ کنند.
 
حجت الاسلام کریمی‌تبار با بیان اینکه مدیران باید در وظایف خود مغلوب وسوسه‌ها نشوند، عنوان کرد: مدیران باید در حساب و کتاب ها، آخرت و دین را در نظر بگیرند؛ نباید دین را به دنیا فروخت و این مهم باید سرلوحه کار مدیران باشد.
 
امام جمعه ایلام افزود: مدیریت در نظام اسلامی یک فرصت برای خدمات‌رسانی به مردم است. باید کاری کرد که مدیریت‌ها باعث آثار و بازتاب مثبت در جامعه شود.
 
وی بیان کرد: عملکرد مدیریت فقط بُعد فردی نیست و آثار آن تمام جامعه را فرا خواهد گرفت؛ این عملکرد بازخورد نظام جمهوری اسلامی است.
 
حجت الاسلام کریمی‌تبار گفت: عملکرد مثبت مدیریت باعث خوش‌بینی مردم به نظام می‌شود و عملکرد منفی بازخورد اجتماعی بسیار بدی در جامعه دارد.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پیشگیری باید سرلوحه کار دیوان محاسبات قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ممکن است مدیران در ابتدای راه با قوانین به خوبی آشنا نباشند؛ لذا دیوان محاسبات مدیران را با قوانین آشنا کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار