معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه:

عملیات طوفان‌الاقصی به تعبیری همان کَندن درِ خیبر بود

عملیات طوفان‌الاقصی به تعبیری همان کَندن در خیبر بود که در زمان رسول‌الله (ص) اتفاق افتاد و امروز درب خیبر یهودیت همان سیستم‌های دفاعی است که برای خودشان ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۶۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ - 31October 2023
عملیات طوفان الاقصی به تعبیری همان کَندن در خیبر بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار سرتیپ پاسدار «محمد تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه امروز (سه‌شنبه) در دوره آموزشی بصیرتی استانداری ایلام اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به توافقات انجام گرفته برای آزادی زندانیان، رفع محاصره غزه و آتش‌بس، پایبند نبوده است.
 
وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات پیش‌دستانه برای جلوگیری از اقدامی بود که رژیم صهیونیستی می‌خواست انجام دهد که این عملیات در نوع خود بی‌نظیر بود و توانست در لایه‌های امنیتی و دفاعی که رژیم صهیونیستی با هزینه بالا ایجاد کرده بود، نفوذ کند.
 
سردار تولایی خاطرنشان کرد: این نوع عملیات به تعبیری همان کَندن درِ خیبر بود که در زمان رسول الله (ص) اتفاق افتاد و امروز خیبر یهودیت همین سیستم‌های دفاعی است که برای خودشان ایجاد کرده‌اند. این در کَنده شده و این کنده شدنِ در، دارد معادلات جهانی را بر هم می‌زند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: بهترین کمک به مردم فلسطین همین تجمعات و اظهار دردمندی افکار عمومی با مردم فلسطین است؛ زیرا مردم فلسطین می‌دانند که حمایت‌های مردم ایران از فلسطین صادقانه است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار