مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

امروز دشمن باورها، ارزش‌ها و اعتقادات مردم و بویژه جوانان را نشانه رفته است

سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه امروز دشمن باورها، ارزش‌ها و اعتقادات مردم و بویژه جوانان را نشانه رفته است، گفت: باید با جهاد تبیین در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ - 31October 2023

روحیه انقلابی رمز موفقیت دفاع مقدس و انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در نشست با اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهنمیر با گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای غزه اظهار داشت: تلاش در حوزه حفظ و نشر ارزش‌ها مجاهدت در راه خدا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن باورها، ارزش‌ها و اعتقادات مردم و بویژه جوانان را نشانه رفته است، افزود: شما با جهاد تبیین در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی می‌کنید.

این مسئول با بیان اینکه ثبت یافته‌ها و خروجی تلاش و مجاهدت شما در حوزه حفظ و نشر ارزش‌ها در سامانه‌های مختلف ثبت خواهد شد، گفت: نقش محوری مردم، رزمندگان و شهدای بهنمیر باید در دانشنامه دفاع مقدس استان مازندران ثبت شود و به عنوان اسناد مجاهدت در تاریخ ماندگار بماند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه بهنمیر از شهر‌های سربلند در همه حوادث انقلاب و دفاع مقدس است، ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس یکی از راه‌های ماندگار شدن ارزش‌ها در تاریخ به شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه حادثه دفاع مقدس در طول تاریخ حادثه بی‌نظیری بوده است، اذعان داشت: ما باید با جمع آوری آثار شهدا و رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله رشادت‌ها و مجاهدت‌هایشان را در تاریخ ثبت کنیم که عزتمندی رزمندگان در تاریخ حفظ شود.

وی، شجاعت، روحیه انقلابی و کار برای خدا را رموز موفقیت دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب برشمرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم این رموز را به مدیران امروز و آیندگان انقلاب منتقل کنیم تا آینده انقلاب به برکت خون شهدا بیمه شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ثبت آثار دفاع مقدس توسط دقتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر از افتخارات به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: حضور و بازدید دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران باید برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها