رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب زرین دشت:

آمریکا ریشه همه شرارت‌ها است

«خوشبخت» گفت: دانش آموزان و دانشجویان بیدار خط امام با شناخت دقیق خوی استکباری آمریکای جنایتکار با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به جهانیان فهماندند که آمریکا ریشه همه شرارت‌ها است.
کد خبر: ۶۲۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 01November 2023

آمریکا ریشه همه شرارت ها و اُم الفساد است«رحمت‌الله خوشبخت» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با اشاره به ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و‌ روز دانش‌آموز اظهار داشت: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی افزود: این دانش آموزان به همراه دانشجویان بیدار خط امام با شناخت دقیق خوی استکباری آمریکای جنایتکار با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به جهانیان فهماندند که آمریکا ریشه همه شرارت‌ها است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان زرین دشت یادآور شد: ۱۳ آبان علاوه بر روز دانش آموز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده تا سخن از بیدادگری، سلطه گری و کودک کشی و مظلوم کشی در میان نباشد.

 خوشبخت بیان کرد: نظام سلطه با اعمال ضد انسانی به  جهانیان ثابت کرد که نسل‌کشی و کودک‌کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه به دست سگ هار صیهیونیست با همکاری و همراهی مستکبران جهان به ویژه کشورهای غربی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین با پشت گرمی کشور اسلامی ایران و جبهه مقاومت در سراسر گیتی در مقابل همه جرثومه‌های فساد مظلومانه و مقتدرانه در حال دفاع از کیان فلسطین هستند تا با یاری خداوند بزرگ شاهد نابودی مستکبران و ایجاد زمینه تمدن نوین اسلامی با ظهور امام عدالت گستر شیعیان مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار