در نشست با خبرنگاران مازندران عنوان شد؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران: اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه یوم الله ۱۳ آبان در مازندران

حجت الاسلام «اصغری ولوجایی» از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه یوم الله ۱۳ آبان در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 01November 2023

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران: اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه یوم الله ۱۳ آبان در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «علی اصغر اصغری ولوجایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست خبری بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی‌های حماس و مردم غزه و گرامیداشت یاد و نام شهدای جنایات اسرائیل کودک‌کش، اظهار داشت: جنایات آمریکایی‌ها در ماجرای غزه به درستی نمایان شد.

وی با اشاره به مقاومت مردم مظلومت فلسطین، جنایات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و ادامه داد: با عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم اسرائیل شکسته شد و این رژیم چهره پلید خود را در وقایع اخیر نشان داده است.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان و شهرستان‌ها تصریح کرد: کارگروه رسانه با محوریت صدا و سیما، کارگروه دانش آموزی با محوریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲، کارگروه تولید محتوا با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه پشتیبانی با محوریت صمت، کارگروه اجرای مراسم با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کارگروه مشارکت با محوریت سپاه کربلا برای بزرگداشت روز سیزده آبان برنامه ریزی خواهند داشت تا با همکاری سایر نهاد‌ها و سازمان و دستگاه‌های اجرایی استان در سراسر مازندران برگزار شود.

وی انقلاب ستیزی را یکی از بارزترین شاخصه انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: نقشه‌های دشمنان اسلامی را نقش بر آب کرده است و همه ملت‌ها با نقشه‌های پلید آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب آشنا شدند.

این مسئول ۱۳ آبان را روز تجلی خشم و انزجار ملت ایران اسلامی بیان کرد و ادامه داد: این حماسه نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را برای چپاول ملت‌ها برملا کرد و ۱۳ آبان تودهنی بزرگی به استکبار بوده است.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی «نسل نوین جهانی با نسل آرمانی» را شعار محوری روز ۱۳ آبان بیان و اضافه کرد: همزمان با ۱۲ آبان و در خطبه‌های نمازجمعه نیز مردم ولایتمدار استان جنایت‌های اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

وی از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه یوم الله ۱۳ آبان در مازندران خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با محوریت روز ملی استکبارستیزی ویژه دانش آموزان، اعزام هزار و ۲۰۰ مبلغ طرح امین به مدارس با هدف تبیین اهداف قیام ۱۳ آبان و توطئه‌های استکبار جهانی، اکران فیلم منتخب سرهنگ ثریا و مستند روز آزادی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌هاست.

این مسئول همچنین از راه اندازی پویش‌های «دنیای بدون تاریکی»، «حرفت منم»، «نواختن زنگ استکبارستیزی» خبر داد و تصریح کرد: امسال باید طوفان التبیین در زمینه استکبارستیزی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، برپایی نمایشگاه‌های استکبارستیزی و ۱۳ آبان، سرود دو هزار نفری لشکر همکلاسی‌ها، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، اعزام راویان به مدارس و یادواره شهدای افلاکیان را از برنامه‌ها عنوان کرد.

وی زمان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ساری را ساعت ۱۰ صبح شنبه با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در هوافضا اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار