دبیر رویداد خانواده کل کشور در یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز استان البرز مطرح کرد؛

سه امتیاز دوران نوجوانی/ عزتمندی کشور در گرو تلاش دانش‌آموزان است

یادواره شهید بسیجی «محمدحسین فهمیده» و شهدای دانش‌آموز استان البرز مصادف با هفته بسیج دانش‌آموزی و در آستانه روز دانش‌آموز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 01November 2023

یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز استان البرز برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد برمایی» دبیر رویداد خانواده کل کشور در یادواره شهید بسیجی «محمدحسین فهمیده» و شهدای دانش‌آموز استان البرز مصادف با هفته بسیج دانش‌آموزی و در آستانه روز دانش‌آموز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسئولین لشکری و استانی، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم، روز گذشته (سه‌شنبه) در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انسان‌ها سرمایه‌های مختلفی در زندگی خود دارند؛ برخی افراد سرمایه خود را ثروت، عده‌ای دیگر سواد، بعضی از افراد اصالت و عده‌ای دیگر هویت می‌دانند.

دبیر رویداد خانواده کل کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شهید محمدحسین فهمیده، آن طفل ۱۳ ساله را به‌عنوان الگو و اسوه خود در نظر گرفتند، اضافه کرد: این نوجوان امروز در قلب‌های نوجوانان ما جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است. سه مورد را می‌توان سرمایه و ثروت یک نوجوان دانست که یکی از آن‌ها دوران نوجوانی و جوانی است که شما در آن به سر می‌برید. دومین سرمایه، معصومیت و ایمان و سومین مورد، استعداد و تخصص است و کشور به متخصصان و دانشمندانی مانند شهید مصطفی احمدی روشن نیاز دارد.

حجت‌الاسلام برمایی با بیان این که دانش آموزان برای رفع نیاز و حفظ عزت کشور باید خیلی خوب درست بخوانند و جان، عمر و استعداد خود را نذر راه یک شهید کنند، بیان کرد: دانش آموزان این مرزوبوم برای حفظ بزرگی و عزت کشور باید به ایمان، نوجوانی و استعداد‌های خود توجه داشته باشند تا به فضل الهی، خیر دنیا و آخرت نصیبشان شود.

وی با تأکید بر ضرورت خودشناسی دانش آموزان و نوجوانان تصریح کرد: برای حل مشکلات این استان و شهر، تلاش کنید و پای تلاشتان بایستید، زیرا ممکن است برخی مسئولین به دلیل مشغله زیاد بعضی از مسائل را مشاهده نکنند، اما شما می‌توانید آن‌ها را ببینید. وجود شما نباید دست‌کم گرفته شود، به این شرط که خودتان را بزرگ ببینید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها