در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: ناتوانی گنبد آهنین در برابر راکت‌های مقاومت/ مقابله با توان موشکی ایران برای صهیونیست‌ها یک رویاست

امیر سرتیپ «آشتیانی» با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه ایران، گفت: صهیونیست‌ها توان مقابله با مقاومت را ندارند و رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.
کد خبر: ۶۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱ - 02November 2023

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: مقابله با توان موشکی ایران برای صهیونیست‌ها یک رویا است/ گنبد آهنین توان مقابله با راکت‌های مقاومت را هم ندارد/ دیگر موجودیتی به نام رژیم صهیونیستی وجود نداردامیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در واکنش به تهدیدات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله پشیمان‌کننده به ایران و حزب‌الله در صورت حمایت از غزه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و اکنون در باتلاقی که خودش با ظلم‌هایش ایجاد کرده‌، گرفتار شده‌ است؛ به همین دلیل، سردمداران این رژیم جعلی به هر دری می‌زنند تا از فروپاشی و اضمحلال نجات پیدا کنند.

امیر آشتیانی با بیان اینکه کاملاً واضح است تهدیدی که در چنین شرایطی صورت می‌گیرد، یک تهدید واهی و فرافکنی است، گفت: طرح چنین مباحثی هیچ اثری ندارد و همگان به این موضوع واقف هستند.

وزیر دفاع تصریح کرد: دیگر نمی‌توان موجودیتی به نام رژیم صهیونیستی را متصور بود؛ زیرا حکومتی که ناگهان در سه سطح «راهبردی، عملیاتی و راه‌کنشی» به بدترین شکل ممکن توسط یکی از گروه‌های انقلابی مقاومت غافلگیر می‌شود، مشخصاً هیچ توانی ندارد.

وی به تبلیغات برخی غربگرایان داخلی درخصوص توان بالای سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین تبلیغاتی که رژیم صهیونیستی و غربگرایان داشتند، درخصوص توانمندی اطلاعاتی این رژیم بود که در عملیات طوفان‌الاقصی به یکباره همه ساختارهای امنیتی این رژیم فرو ریخت.

امیر آشتیانی اضافه کرد: گاهی اوقات مشاهده می‌شود که یک کشور صرفاً در یک سطح دچار غافلگیری می‌شود؛ مثلاً در سطح عملیاتی یا راه‌کنشی در مقابل دشمنِ خود غافلگیر می‌شود، اما حکومتی که در همه سطوح به یکباره غافلگیر می‌شود، مشخص است که توان امنیتی و اطلاعاتی ندارد و همه تبلیلغاتش در این حوزه، پوچ و واهی است.

وی گفت: بمباران وحشیانه مردم غزه دلیل آشکاری بر ضعف و ناتوانی صهیونیست‌ها در حوزه نظامی و اطلاعاتی است. در واقع وحشی‌گری رژیم صهیونیستی حکایت از ترس سران این رژیم جعلی دارد که تمام توان خود را برای جلوگیری از فروپاشی قرار داده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان عنوان کرد: صهیونیست‌ها حتی توان مقابله با موشک‌ها و راکت‌های مقاومت را هم ندارند و به شدت از این ناحیه دچار آسیب می‌شوند؛ بنابراین مقابله با توان موشکی جمهوری اسلامی برای صهیونیست‌ها یک رویاست.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار