بیانیه؛

مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، تجدید عظمت اسلام انقلابی را رقم خواهد زد

پیشکسوتان و مسئولان لشکر ۵۵ ویژه شهدا دفاع مقدس در بیانیه‌ای تأکید کردند: که سازمان‌های این وزارتخانه با درک عمیق از جنگ ترکیبی دشمن و تهدیدات نوین به طور مستمر در جهت تحقق اهداف پدافند غیر عامل کشور گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۶۲۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 01November 2023

مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، تجدید عظمت اسلام انقلابی را رقم خواهد زدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، پیشکسوتان و مسئولان لشکر ۵۵ ویژه شهدا دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای حضور در غزه اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است. امروز در قضیه غزه، وظیفه واکنش به روی دوش همه ما قرار دارد.                                                                      (حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی)

بار دیگر آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس در فلسطین عزیز فجایع و جنایات جدیدی را رقم زدند. رژیم جعلی صهیونیستی با سیاست ضد بشری نسل‌کشی می‌پندارد که به اهداف پلیدش دست خواهد یافت اما حضور مجاهدانه، مقتدرانه، شجاعانه و صبورانه ملت فلسطین، غزه و امت اسلام به رهبری حکیمانه امام امت در حوادث و توطئه‌های اخیر باطل‌کننده همه خیالات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار گردیده است.

سلام و درود خداوند برمجاهدان راهش و پیشکسوتان جهاد و مقاومت که سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام را الگوی جهادی خود قرار داده‌اند. این حرکت مجاهدانه تقویت مبارزه با ظلم استکبار جهانی برای ایجاد این توطئه‌ها و بحران‌ها بر سر راه امتی است که جز عشق به اسلام و قرآن، نبی مکرم اسلام و اهل‌بیت طاهرینش، استقلال‌طلبی و آزادیخواهی و حفظ حریم قدس عزیز، جرمی ندارند.

اگر مزدوران آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و اقمارشان در کشورهای مطبوعه‌شان قرآن را به آتش می‌کشند و حجاب از سر زن قهرمان مسلمان می‌کشند به دنبال براندازی دین اسلام و نابودی امت اسلامی هستند، غافل از اینکه امت رنج کشیده، صبور، نجیب و در صحنه اسلام، دست در دست هم با رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب  می‌کنند.

مجاهدت امت اسلام و ملت بزرگ ایران اسلامی در کنار نیروهای مسلح عزتمند، ایثارگر و ازجان‌گذشتگی شهیدان، ایثارگران و پیشکسوتان و رزمندگان افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت، عصر تجدید عظمت اسلام انقلابی را در پرتو انوار هدایت‌بخش قرآن و عترت، پس از قرن‌ها غربت رقم خواهد زد هر چند دشمنان را ناخوش آید. همانگونه که امام راحل فرمودند: «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت».

ما پیشکسوتان، مسئولان و فرماندهان لشکر 55 ویژه شهدا در 8 سال دفاع مقدس، برخود فرض می‌دانیم تا از ایثارگری و تلاش‌های صبورانه و مجاهدانه ملت فلسطین پشتیبانی بعمل آورده و حمایت کامل خود را از آنان و بی‌تابانه، آمادگی خود را برای اعزام به غزه حسب اجازه امام امت، رهبر معظم انقلاب اعلام داریم.

امید است ملت فلسطین، در سایه رضایت الهی و عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و تدابیر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی و در راستای اعتلای امت اسلام و تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی و شهدای بلند مرتبه لشکر ۵۵ ویژه شهدا در دفاع مقدس، شهیدان و سرلشکران پاسدار محمد بروجردی، ناصر کاظمی، محمدعلی گنجی‌زاده، علی قمی و فرمانده سلحشور محمود کاوه و فرماندهان فقید این لشکر، چنگیز عبدی‌فرد و قدرت‌الله منصوری و جمع ایثارگران و پیشکسوتان سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت، موفق و پیروز باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار