جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور:

صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف به زودی بهره‌برداری می‌شود

«نامجو» با بیان اینکه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف با وسعت ۲۳۰ هزار مترمربع به زودی آماده بهره‌برداری خواهد بود گفت: صحن حضرت زینب (س) در کربلا، صحن ۷ هزار مترمربعی امام محمدباقر (ع) در کاظمین و طرح جامع سامرا نیز از اهم پروژه‌های بزرگ ما است.
کد خبر: ۶۲۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 01November 2023

صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به زودی به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «‌مجید نامجو» جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور در جمع خبرنگاران، با اشاره به مأموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، اظهار داشت: جمع‌آوری نذورات مردمی، توسعه و بازسازی عتبات عالیات و اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی سه ماموریت اصلی این ستاد است.

وی با بیان اینکه علیرغم رقابت‌های فراوان، در دو کشور عراق و سوریه تعهد داریم، تصریح کرد: باید طبق برنامه زمان‌بندی کار را پیش ببریم و در این راستا نیازمند سالانه ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم تا طی پنج سال آینده به تعهدات خودمان در عتبات عالیات عمل کنیم.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با تاکید بر هدف گذاری جمع آوری نذورات مردمی بر اساس ظرفیت استان‌ها، خاطرنشان کرد: بودجه ستاد عتبات عالیات در سال گذشته هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود و لذا نیازمند نذورات مردمی برای تحقق تعهدات ستاد هستیم.

نامجو، از هدف‌گذاری ۳۲ میلیارد تومانی نذورات مردمی استان گیلان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و تصریح کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان باید به سراغ افراد اثرگذار جهت جذب نذورات برود.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات نیازمند منابع پایدار جهت تحقق پروژه‌هاست، گفت: صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف با وسعت ۲۳۰ هزار مترمربع در حال تکمیل بوده و به زودی آماده بهره‌برداری است؛ همچنین صحن حضرت زینب(س) در کربلا، صحن ۷ هزار مترمربعی امام محمدباقر(ع) در کاظمین و طرح جامع سامرا از اهم پروژه‌های بزرگ ماست.

جانشین ستاد عتبات عالیات، اعضای هیئت امنای ستاد را حقوقی دانست و یادآور شد: نیازمند شبکه‌سازی در استان‌ها برای جمع آوری نذورات مردمی هستیم که این شبکه در گیلان با توجه به سبقه فرهنگی و مذهبی آن ایجاد شده و کارها با سامان پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار