استاندار مازندران:

مدیران استانی به دستورالعمل‌های مجموعه ستادی پدافند غیرعامل توجه کنند

«حسینی‌پور» گفت: نیازمند توجه جدی به دستورالعمل‌های مجموعه ستادی پدافند غیرعامل از سوی مدیران استانی و ارشد هستیم.
کد خبر: ۶۲۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 01November 2023

مدیران استانی به دستورالعمل‌های مجموعه ستادی پدافند غیرعامل توجه کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در نشست شورای پدافند غیر عامل استان مازندران که با حضور سردار «محمدعلی قمی اویلی» معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در ساری برگزار شد، اظهار داشت: نیازمند توجه جدی به دستورالعمل‌های مجموعه ستادی پدافند غیرعامل از سوی مدیران استانی و ارشد هستیم.

حسینی پور با اشاره به این که نباید به دستورالعمل‌های پدافندی به عنوان اولویت درجه دوم نگاه شود، افزود: مدیران باید مروری بر دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل داشته باشند و تمامی الگو‌های آن را در عمل اجرایی کنند.

استاندار مازندران شعار هفته پدافند غیرعامل امسال را «برای مردم، پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها و تداوم کارکردها» عنوان و خاطرنشان کرد: این شعار باید الگوی همه مدیران در مسیر مدیریتشان باشد.

حسینی‌پور بر جلوه‌گری پدافند غیرعامل در شرایط بحرانی به خصوص اغتشاشات اشاره کرد و ادامه داد: مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از اثرگذاری آشوبگران، رعایت دقیق دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل است که نباید از سوی هیچ مدیری نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن و نمایندگان آشوبگر آنان در داخل، ایجاد نارضایتی با تخریب خدمات عمومی است تا مردم را عصبانی کنند و به تعداد معترضان بیفزایند، بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل از سوی مدیران تاکید کرد.

استاندار مازندران همچنین با تاکید بر افزایش ظرفیت تجهیز نانوایی‌های استان گفت: آمار ۶۳ درصدی دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها سه ماه آینده باید به بیش از ۹۰ درصد برسد.

حسینی پور همچنین خواستار مطالعات بیشتر و سریعتر در خصوص کاهش سطح آب دریای خزر و ارائه راهکار از مسئولان مربوطه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار