معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:

پدافند غیرعامل اجتماعی‌سازی شود

سردار «قمی اویلی» گفت: اجتماعی سازی موضوع پدافند غیرعامل اهمیت دارد تا به‌این‌ترتیب مسئولان ما فهم درستی از این موضوع داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 01November 2023

پدافند غیرعامل اجتماعی سازی شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدعلی قمی اویلی» معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل مازندران با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و آموزش مقابله با تهدیدات، اظهار داشت: از دو نوع تهدید؛ تهدید طبیعی را ستاد مدیریت بحران مدیریت می‌کند، تهدیداتی که دشمنان ضد ما اقدام می‌کنند جزو تهدیداتی هستند که مورد توجه در سازمان پدافند غیرعامل قرار می‌گیرد.

سردار قمی اویلی با بیان اینکه قرارگاه‌های مختلفی برای مقابله با تهدیدات در زمینه‌های گوناگون تشکیل شده است، افزود: اجتماعی سازی موضوع پدافند غیرعامل اهمیت دارد تا به‌این‌ترتیب مسئولان ما فهم درستی از این موضوع داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شعار سازمان پدافند غیرعامل حفاظت از دارایی‌های مادی و معنوی مردم است، گفت: رعایت الزامات برای مقابله با تهدید‌ها ضروری است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه شرایط امروز غزه نشان می‌دهد دشمن به هیچ اصولی پایبند نیست، تصریح کرد: مردم غزه با صبر و مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستند.

سردار قمی اویلی با تاکید براین که پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است، فرهنگ سازی برای ترویج این مسئله را خواستار شد و ادامه داد: نیازمند آن هستیم که زیرساخت‌ها در امنیت باشند تا تهدید‌های دشمن روی ما اثر نگذارد.

وی، نظام صیانت از مردم را مسئله‌ای مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند الزامات مورد نیاز را تأمین کنند و باید برای مقابله با تهدیدات دشمن بیش از پیش کوشا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار