فرماندار فامنین:

تمام شهرستان فامنین یکپارچه شعار استکبارستیزی را فریاد زنند

«حسینی» با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: نه تنها در شهر فامنین بلکه باید در تمام روستا‌ها امسال تجمعی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی داشته باشیم و در سردادن شعار استکبارستیزی تمام شهرستان باید یکپارچه به پا خیزد.
کد خبر: ۶۲۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 01November 2023

تمام شهرستان فامنین یکپارچه شعار استکبارستیزی را فریاد زنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان با بیان اینکه دهیاران از اختیارات خود برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنند، اظهار داشت: وظیفه ما رسیدگی به امورات مردم است و آنچه که باقی می‌ماند کار جهادی است.

وی افزود: درخواست پیگیری با قوت کار‌ها را دارم. اکثر روستا‌های شهرستان تبدیل به کارگاه عمران و آبادانی شده است و دهیاران شهرستان و رؤسای ادارات شهرستان همگام با مردم در حال فعالیت هستند.

فرماندار فامنین با تأکید بر اینکه باید برنامه‌محور در روستا‌ها کار کرد، گفت: مشکل آب روستا‌های شهرستان به صورت هفتگی به صورت تخصصی پیگیری می‌شود و با استفاده از ظرفیت مردم و مسئولین باید مشکلات حل شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار باید بیاندیشیم که شهید فهمیده چه ویژگی‌هایی داشت که امام راحل (ره) فرمودند؛ رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله است.

حسینی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این شهید این بود که هم وظیفه خود را می‌دانست و هم به وظیفه خودش عمل کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح کرد: نه تنها در شهر فامنین بلکه باید در تمام روستا‌ها امسال تجمعی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی داشته باشیم و در سردادن شعار استکبارستیزی تمام شهرستان باید یکپارچه به پا خیزد.

حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری، گفت: در انتخابات چند وظیفه داریم اول مشارکت در انتخابات که دشمنان به این مشارکت چشم دوخته اند و به همین دلیل هر کس که در مسیر ایجاد زمینه برای حضور حداکثری قدم بر می‌دارد جهاد می‌کند.

وی با یادآوری راهبرد‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه انتخابات، تصریح کرد: نباید از حضور یک فرد در انتخابات نیز غافل شویم و باید حواسمان باشد طبق قانون باید از تبلیغ برای کسی و علیه کسی پرهیز کنیم و مردم خودشان بصیرت دارند و می‌دانند چه کسی اصلح است و ارتباط گیری و ... برای دهیاران محدودیت قانونی دارد و ورود به این فضا‌ها ممنوع است.

فرماندار فامنین متذکر شد: در نیمه ابتدای سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی با تلاش دهیاران در روستا‌های شهرستان رقم خورده است و یک چهارم اعتبار شهرستان برای مباحث آب و یک چهارم به بهسازی معابر شهرستان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار