معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان مطرح کرد؛

اختصاص‌ بخشی از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها به حوزه دفاع مقدس

یاوری گفت: در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات فرهنگی، هنری، ادبی و... حوزه ایثار و شهادت همه دستگاه‌ها و ادارات با وحدت و همگرایی باید بخشی از اعتبارات فرهنگی را به دفاع مقدس اختصاص دهند.
کد خبر: ۶۲۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 02November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «احسان یاوری» معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در دیدار با سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است سرشار از آموزه‌های فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی، روانشناختی و... که استخراج دستاوردهای آن دوران طلایی و انتقال آنها به نسل جوان و آیندگان بسیار مهم و وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به سبقه همکاری خود با ستاد کل نیروهای مسلح و آشنایی با فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت:  در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات فرهنگی، هنری، ادبی و... حوزه ایثار و شهادت همه دستگاه‌ها وادارات بایستی با وحدت و همگرایی بخشی از اعتبارات فرهنگی را به دفاع مقدس اختصاص دهند.

یاوری تسریع در تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان را امری ضروری دانست و افزود: در کنگره ملی 6 هزار و 555 شهید استان لرستان  نیاز به  دانشنامه دفاع مقدس بیش از پیش احساس شد چرا که اطلاعات و زندگینامه برخی از شهدای والا مقام لرستان در دسترس نبود، با تکمیل این اثر ارزشمند، دسترسی به مشخصات شهدا تسهیل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان  چاپ و نشر کتب دفاع مقدس را از اقدامات بسیار مهم و ارزنده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: در آینده نزدیک با برنامه ریزی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان نشستی با مولفان حوزه ایثار و شهادت لرستان برگزار خواهیم کرد.

دستگاه‌ها بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به دفاع مقدس اختصاص دهند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار