یادداشت/ سردار عبدالرضا مرادحاجتی

بسیج لندن

استفاده از عناوین طنز ولی معنادار «بسیج لندن» و «بسیج پاریس» که واکنش نسل نوجوان و جوان دانش آموز را هم در برداشت آرزویی نیست که دست نیافتنی باشد.
کد خبر: ۶۲۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 02November 2023

بسیج لندنگروه استان‌های دفاع‌پرس- سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ این روزها افکار عمومی دنیا متوجه اتفاقات ناخوشایند و جنایات صورت گرفته در سرزمین فلسطین و نوار غزه است. 

اتفاقاتی که باعث شده ملت‌های سراسر دنیا فارغ از سیاست‌های پلید دولت‌هایشان به دفاع از آرمان مردم فلسطین و کودکان معصوم غزه بپردازند و به ماهیت شیطانی آمریکا هم اعتراض کنند.

در این میان سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت‌های مختلف طی چند وقت اخیر به یک نقشه راه و راهبرد اساسی هم برای جهان اسلام و هم برای برملا کردن ذات واقعی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ تبدیل شده، راهبردی که اگر تنها به نیمی از تدابیر آن عمل شود عمر غده سرطانی منطقه به چند سال هم نمی‌رسد.

نکات اساسی و راهبردی در سخنان حکیمانه اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان نیز از همین دست عملیات‌های رسانه‌ای و روانی بود که باز هم بساط استکبار جهانی را به هم ریخت و باعث شد که دست پلید رژیم غاصب و دیگر کشورهای حامی این غده سرطانی بیش از پیش برای همه رو شود.

استفاده از عناوین طنز ولی معنادار «بسیج لندن» و «بسیج پاریس» که واکنش نسل نوجوان و جوان دانش آموز را هم در برداشت آرزویی نیست که دست نیافتنی باشد. چه بسا ننگ نشسته بر پیشانی آمریکا، انگلیس و فرانسه که به صورت مستقیم از رژیم صهیونیستی حمایت کردند باعث شود که ملت‌ها و انسان‌های آزادی خواه و عدالت طلب، گلوی دولت‌ها و سیاست های پلید حاکم بر کشورشان را فشار دهند و طرحی نو دراندازند.

الگو برداشتن از بسیج کشورمان در بیش از ده کشور منطقه و حتی برخی کشورهای آفریقایی می‌تواند بستر یک تحول نوین و زایش یک تفکر مردم محور را در دنیا بنیان نهد. تفکری که اگر امپراطوری رسانه ای استکبار و غرب اجازه دهد چه بسا با استقبال مردم اروپا هم مواجه شود. 

آمریکا و نوچه‌هایش اگر چشم بصیرت داشته باشند و سرشان را از زیر برف بی تدبیری دربیاورند خواهند دید جمعیت های زیادی از ملت‌های اکثر کشورهای دنیا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده و علیه حاکمان سرزمین خود شعار سر دادند و خواستار عدم حمایت و دخالت آن‌ها در جنگ غزه شدند.

آیا رسالت تشکیلاتی همچون بسیج، غیر از این است که صدای مظلوم و نهفته ملت‌ها را به صورت خودجوش به گوش دیگران برساند یا این که مردم را آماده نگه دارد که در مواقع ضروری بتوانند قدمی برای احقاق حق دیگران بردارند؟

سیاستمداران نادان آمریکا و دیگر کشورهای غربی نمی‌دانند یا بهتر بگوئیم، نمی‌فهمند که این جمعیت های انبوه که در خیابان‌ها شعار حمایت از مظلوم سر می‌دهند و خواهان اجرای عدالت هستند در هر لباس و تفکر و جایگاهی، مصداق عینی و واقعی مکتب بسیج اند حتی اگر این جمعیت در لندن باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار