مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

جایگاه مادران شهدا رفیع است

«کهنسال» گفت: مادران شهدا انسان‌های بی‌ادعایی هستند که با تقدیم عزیزانشان در راه خدا امنیت و عزت کشور را تضمین کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاه ارزشمندی نزد خدا دارند.
کد خبر: ۶۲۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 02November 2023

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران: جایگاه مادران شهدا رفیع استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در حاشیه دیدار با مادر شهید «فرزاد زمانی» در ساری اظهار داشت: مادران شهدا انسان‌های بی‌ادعایی هستند که با تأسی از مکتب فاطمه زهرا (س) با خدا معامله کردند و با تقدیم عزیزانشان در راه خدا امنیت و عزت کشور را تضمین کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاه ارزشمندی نزد خدا دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران افزود: مادران معزز شهدا مظهر صمیمیت هستند، انسان‌های پاک سرشت و وارسته‌ای که فرزندان دلبند خود را به دلیل دلبستگی و ارادت به اهل بیت، فدای اسلام و دین کردند.

کهنسال ادامه داد: امروز ما مدیون چنین مادرانی هستیم که زینب‌گونه در دامان پاک خویش چنین فرزندانی را پرورش دادند، باید به بزرگی و پایداری مادران معزز شهدا افتخار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران عنوان کرد: امروز همه ما باید به استقامت و صبوری این مادر گرامی و همه مادران شهدا که سال‌ها در چشم انتظاری هستند، ارج بنهیم و در مقابل آنان تعظیم کرده و احترام بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها