پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت ۱۳ آبان؛

یوم‌الله ۱۳ آبان نماد اقتدار ملت ایران و ذلت استکبار جهانی است

«کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 02November 2023

یوم‌الله ۱۳ آبان نماد اقتدار ملت ایران و ذلت استکبار جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

۱۳ آبان تجلی اراده ملتی است که هرگز از نثار جان و هستی خویش دریغ نورزید و اقتدار و افتخار را به بهای خون هزاران شهید و رنج هزاران ایثارگر و شکیبایی خانواده‌های آنان به جان خرید و امروز مقتدرانه و با پشتوانه همت شهیدان و ایثارگران و تمامی تلاشگران خود بر قلّه اقتدار ایستاده است.

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایتمدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است؛ روزی که می‌توان آن را نماد اقتدار و حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام (ره) برای درهم پیچیدن حیله‌ها و نقشه‌های شوم شیطان بزرگ و مظهر قدرت نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و ذلت آمریکا و استکبار جهانی نامید.

۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

در آستانه‌ روز ۱۳ آبان، اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به مقام والای شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) و شهدای دانش‌آموز و همچنین شهدای مظلوم غزه، اعلام می‌دارم که با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی کامل در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده و با حضور پرشکوه خود در آیین‌ها و گردهمایی‌های مربوط به بزرگداشت ۱۳ آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادی خواهان جهان بر می‌افروزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار