فرمانده انتظامی استان مرکزی:

پلیس در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد محوری فراجا است

سردار رفیعی کیا گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد محوری فراجا است و تمام ظرفیت‌ها در این راستا بکار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 02November 2023

پلیس در تراز انقلاب اسلامی رویکرد محوری ناجا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار هادی رفیعی‌کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز در آیین بزرگداشت یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: رویکرد محوری فراجا دستیابی به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و از تمام ظرفیت ها در این راستا بکارگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: فرمانده کل انتظامی، نامش لرزه به اندام قانون شکنان و دشمنان این ملت می‌اندازد اما همین فرمانده خاضعانه و خاشعانه در پیشگاه مقدس مادران شهید زانو می‌زند و تعظیم می‌کند که این همان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: عملکرد نیروی انتظامی اکنون مورد رضایت رهبرمعظم انقلاب است که این مهم مایه مباهات است.

رفیعی کیا افزود: حضور سردار فرمانده کل ناجا در اربعین ۲ سال اخیر گواه آن است که پلیس در مسیر دستیابی به پلیس در تراز انقلاب اسلامی گام برداشته است.

وی عنوان کرد: برگزاری گرامیداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این برهه زمانی که ظالمانه‌ترین تجاوزها به ملت مظلوم فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل می‌شود امری ضروری است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور از دستگاه پلیس گفت: حضور پرشور مردم در تمام عرصه ها برای همرزمان نیروی انتظامی قوت قلب است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که جان بر کفان ناجا در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار