رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در شهرستان خاش

رویداد ملی چفیه‌های بهشتی و آئین راه اندازی و فعال سازی ١٣۵٨ پایگاه بسیج دانش آموزی در ١٣۵٨ مدرسه غیر دولتی در سراسر کشور، با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 02November 2023

رویداد ملی چفیه های بهشتی در شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، رویداد ملی چفیه های بهشتی و آئین راه اندازی و فعال سازی ١٣۵٨ پایگاه بسیج دانش آموزی در ١٣۵٨ مدرسه غیر دولتی در سراسر کشور، با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش در مدرسه غیر دولتی پسرانه افق برگزار شد.

«عبدالوهاب شهنواز خالقداد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: تشکل‌های دانش آموزی همچون بسیج دانش آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و هم هدف نماید و توجه به این ظرفیت عظیم باید در دستور کار قرار گیرد.

خالقداد گفت: با یاری خداوند منان و یاد و خاطره شهید دانش آموز حسین فهمیده، طرح چفیه‌های بهشتی در مدارس غیردولتی اجرایی می شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان در عملیاتی شدن این رویداد ملی، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح مدارس غیردولتی بالای۱۰۰ نفر دانش آموز دارای پایگاه بسیج دانش آموزی می‌شوند.

در ادامه این مراسم، پایگاه بسیج دانش آموزی در مدرسه افق افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار