سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

حوادث غزه تابلویی از مقاومت توأم با عزت و اقتدار است

«عزیززاده گرجی» با بیان اینکه حوادث غزه تابلویی از اقدام خصمانه اسرائیل و شرارت‌های کشور‌های غربی به ویژه آمریکا و مستکبران را نشان می‌دهد، گفت: همچنین این حوادث تابلویی از مقاومت توأم با عزت و اقتدار است.
کد خبر: ۶۲۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 02November 2023

حوادث غزه تابلویی از مقاومت توأم با عزت و اقتدار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «قاسم عزیززاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان مهدویت استان با بیان اینکه حوادث غزه تابلویی از اقدام خصمانه اسرائیل و شرارت‌های کشور‌های غربی به ویژه آمریکا و مستکبران را نشان می‌دهد، اظهار داشت: همچنین این حوادث تابلویی از مقاومت توأم با عزت و اقتدار است.

وی با بیان اینکه ملت مقاوم فلسطین و غزه با الگوگرفتن از شهدای مقاومت، صحنه‌های زیبایی از شجاعت و اقتدار و عزت را خلق کردند، جنایات رژیم ددمنش و کودک کش اسرائیل را محکوم کرد و افزود: ملت مظلوم غزه با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی ایران و شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی تابلو‌های زیبایی از مقاومت و مجاهدت خلق کردند و دنیا را به تحسین و تحیر وا داشتند.

این مسئول ادامه داد: وقتی سخن از افضل اعمال در انتظار فرج به میان می‌آید این انتظار عمل محسوب می‌شود نه رفتار و اگر قرار انسان و جوانی مهدوی و مبتنی بر آموزه‌های دینی تربیت شود باید ویژگی‌هایی از جمله معرفت و شناخت درست داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه باید معرفت جمعی شکل بگیرد و تصمیمات جمعی نیز بهینه شود، عنوان کرد: در حوزه فرهنگ معنویت باید نگاه تبیینی متناسب با ذائقه مخاطب داشته باشیم و برنامه‌های خود را مبتنی بر نگاه طبیعی پیش ببریم تا کار و اثری ماندگاری داشته باشد.

گرجی با عنوان اینکه دستگاه‌های دولتی نقش تسهیل‌گری دارند، ابراز داشت: امورات مربوط به حوزه مهدویت باید به مردم واگذار شود، زیرا سیاست دولت مردمی شدن همه امور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار