برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید «روح الله عجمیان» در خاش

مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت بسیجی «سید روح الله عجمیان» در مدرسه دخترانه سماءعلم و ام ابیها در شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 02November 2023

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید « روح الله عجمیان» در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت بسیجی سید روح الله عجمیان با حضور ائمه جمعه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی در مدرسه دخترانه سماءعلم و ام ابیها در شهرستان خاش برگزار شد.

«عبدالوهاب شهنواز» مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش در این مراسم عنوان کرد: شهید والامقام عجمیان یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت.

وی افزود: اجرای طرح شهید عجمیان در قالب رنگ آمیزی، زیبا سازی محوطه مدارس و تعمیر و تجهیز میز و صندلی در مناطق کم برخوردار و محروم صورت گرفت که امری ضروری در زنده نگه‌ داشتن یاد شهید عجمیان است.

شهنواز گفت: در راستای این طرح ٢۶ مدرسه درقالب ١٢٨ کلاس درس بهسازی، شاداب سازی و ٧۵٠ میز و صندلی تعمیر و به چرخه آموزش بازگشت.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش با اشاره به لزوم تعظیم و تکریم مقام شهادت متذکر شد: ما باید افتخار کنیم که زیر پرچم نورانی اسلام و قرآن زندگی می‌کنیم و وظیفه مردم و مسئولان است که حرمت خانواده‌های شهدا را نگه بدارند.

امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان برای بهسازی و بازسازی فضای فیزیکی مدارس شهرستان خاش ادامه داد: شهید عجمیان همواره در طرح‌های جهادی برای بهسازی مدارس شرکت می‌کرد و یک گچ‌کار حرفه‌ای بود به همین دلیل طرح به نام این شهید عزیز انتخاب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار