دعوت از جامعه ورزش و جوانان گیلان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان با صدور بیانیه‌ای از جامعه ورزش و جوانان دعوت کرد که پرشورتر از سال گذشته در راهپیمایی استکبارستیز ۱۳ آبان حضور یابند.
کد خبر: ۶۲۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ - 02November 2023

دعوت از جامعه ورزش و جوانان گیلان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به دشمنی‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی در التهاب‌افکنی در کشور عزیزمان از تمامی قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و مسئولین هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان دعوت کرد که روز شنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح پرشورتر از سال‌های گذشته از ورزشگاه شهید عضدی رشت در این راهپیمایی اسکتبارستیز شرکت کنند تا تودهنی محکمی بر دشمنان این مرز و بوم باشد.

در این پیام آمده است:

واکاوی و بازخوانی هرچند باره یک حکایت تاریخی که با ایمان و اعتقاد ملتی عجین شده باشد و برآیند این کنش عدالت خواهانه اقتدار و شکوه بنیانی فرهنگی و متعالی را ترسیم کند، همه دربرکشیدن و بلندآوازگی نسلی نو پا به نام دانش آموز که در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ خانه پوشالی استکبار را تسخیر کردند، نقشی انکار ناپذیر خواهد داشت.

این روز بی‌بدیل در تاریخ سرزمینی چنین کهن و دین باور محصول برون داد اندیشه‌ای است که هم آوا با آرمان بلند خمینی کبیر (ره)، در همیشه‌ی دوران‌ها بر تارک ملت سلحشور ایران اسلامی خواهد درخشید.

بدین سان جامعه ورزش استان گیلان با کمال سرافرازی و سربلندی ضمن بزرگداشت این روز تاریخ‌ساز که لرزه براندام استکبار جهانی انداخته است و در همین راستا نیزشور وغروری پایان ناپذیر را دربین آحاد جامعه متبلور ساخته، با حضور خود در همایش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی وفاداری خود را به آرمان‌های ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار