مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

عداوت و دشمنی آمریکا با ایران باید به جوانان تبیین شود

سرهنگ«موسوی» گفت: عداوت و دشمنی آمریکا با ایران باید به جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۶۲۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ - 02November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: دشمنی و عدوات همیشگی آمریکا علیه ملت بزرگ ایران از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تا به امروز پرده‌ها و جلوه‌های مختلفی داشته است که باید بازخوانی مجدد شود.

ترسیم و تبیین دشمن همیشگی آمریکا به ویژه برای نسل‌های جوان میهن اسلامی که دوران گذشته و صحنه‌های این دشمنی تاریخی را تجربه نکرده‌اند، یک ضرورت است.

همانطور که امروز بر همگان عیان شده است اغتشاشات سال‌های اخیر قطعه‌ای از جنگ ترکیبی دشمن و فتنه جدیدی در تاریخ دشمنی‌های این کشور با ایران اسلامی است که تنها برافراشتن پرچم جهاد تبیین و نهضت روشنگری در کانون‌های حضور نسل جوان کشور به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها و نقش آفرینی اساتید و معلمان فرهیخته می‌تواند در حفظ ارکان انقلاب اسلامی کوثر است.

این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر عرصه‌های استکبارستیزی ملت ایران به ویژه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ با تاکید بر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر پیروی از خط رهبری و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم انقلاب اسلامی تاکید دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار