کارشناس مسائل سیاسی:

عملیات طوفان الاقصی موجب رویش بیداری اسلامی سراسر عالم شد

سرهنگ نریمان گفت : طوفان الاقصی موجب رویش بیداری اسلامی در منطقه و غرب آسیا و سایر نقاط عالم شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ - 02November 2023

عملیات طوفان الاقصی موجب رویش بیداری اسلامی سراسر عالم شد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌ ، نشست تخصصی بصیرتی و سیاسی با محوریت فلسطین و مسائل روز داخلی و خارجی با حضور سرهنگ حاج حسین نریمان، در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک مهدیه قزوین برگزار شد. 

سرهنگ حاج حسین نریمان در این مراسم اظهار داشت: ابعاد سیاسی و امنیتی نا آرامی‌ها و اغتشاشات سال گذشته و تشریح وضعیت سال جاری با توجه به مقوله تاثیرگذاری جریان نفوذ از طریق جذب نخبگان و تاثیرگذاری آن بر روند حرکت رو به جلوی کشور، تلاش در جهت اثرگذاری تدریجی فرهنگ غرب، باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

وی گفت: تلاش دشمن در جهت کاهش فرهنگ ارزشی و اعتقادی ارکان خانواده‌ها با توجه به کلیدواژه هایی، چون شبیخون فرهنگی، استحاله فرهنگی و غیره، بحث جریان نفوذ در دستگاه‌های اجرایی و تصمیم گیری سیاسی، فرهنگی، اقتصادی کشور با هدف ایجاد اختلال و برهم زدن ثبات امنیت کشور و دامن زدن و تشدید مشکلات اقتصادی و معیشت کشور از دیگر موارد مهم قابل بررسی است. 

این کارشناس مسائل روز در ادامه با اشاره به مسایل استان اظهار کرد: ساماندهی اتباع افغانی عزیز در سطح استان و تاثیر گذاری مسائل مربوط به آنان بعنوان یک معضل و چالش اجتماعی مانند اجاره بها، ارائه خدمات شهری باید مورد توجه جدی مسوولان قرار گیرد. 

سرهنگ نریمان عنوان کرد: توجه به تراز امید به آینده و سبک زندگی ایرانی اسلامی جوانان باتوجه به وضعیت اقتصادی و شیوع معضلات فرهنگی سطح استان از دیگر مسایل مهمی است که پیگیری و توجه جدی مسوولان را می‌طلبد. 

وی افزود: چرا با توجه به وجود فراخوان‌های گسترده در تجمعات و حرکت‌های ضد اجتماعی معاندین، افراد کمتری پای کار آمدند؟ موضوعاتی، چون درک اجتماعی مردم نسبت به وضعیت کشور و بروز و ظهور عوام فریبی‌های خانواده‌های کشته شدگان مانند مهسا امینی، شبکه‌های معاندین، نبود ایدئولوژی متمرکز و رهبری واحد (مانند مصی علی نژاد، ضد انقلاب، جریان سلطنت طلبی پهلوی) بر اغتشاشات دامن زد. 

سرهنگ نریمان توجه جدی و محکم مسئولین امر و خانواده‌ها به ارکان خانواده به ویژه حوزه رسانه و فعالیت فرزندان در فضای مجازی با راهکار برنامه ریزی در مورد سواد رسانه، مدیریت شبکه‌های اجتماعی را موجب افزایش سواد رسانه در جامعه نامید.    

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان با تشریح و تبیین وضعیت عملیات طوفان الاقصی، تقابل جبهه تل‌آویو و مردم مقتدر و مظلوم فلسطین و شهرک‌های غزه گفت: طوفان الاقصی موجب رویش بیداری اسلامی در منطقه و غرب آسیا شد و با به میدان آمدن کشور‌های مختلف مانند اردن، یمن، سوریه و عراق و نقش راهبردی ایران در منطقه به عنوان سردمدار محور مقاومت این جریان مقاومت قدرت بیشتری گرفت.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار