فرماندار سنقروکلیایی:

۱۳ آبان یادآور نقش دانش‌آموزان در شکست هیمنه آمریکا است

«قربانی» گفت: که امام خمینی به پشتوانه قدرت لایزال الهی و دانش‌آموزان و دانشجویان رژیم پهلوی را ساقط و هیمنه آمریکا را در هم شکست.
کد خبر: ۶۲۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 02November 2023

۱۳ آبان یادآور نقش دانش‌آموزان در شکست هیمنه آمریکا استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی قربانی» فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبااین شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سال ۱۳۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان قهرمان ما اعتراض خود را به رژیم پهلوی به سرکردگی آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی اعلام کردند. 

قربانی گفت: که امام خمینی به پشتوانه قدرت لایزال الهی و دانش‌آموزان و دانشجویان رژیم پهلوی را ساقط و هیمنه آمریکا را در هم شکست.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده عنوان کرد: قشر جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان در مراحل مختلف عمر انقلاب اسلامی حضور موثری در صحنه های سیاسی و اجتماعی داشته اند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: امروز نوجوانان و کودکان در غزه و فلسطین نسخه دیگری از آن مدال پر افتخار شهید فهمیده هستند که با دست خالی در برابر رژیم آپارتاید و کودک کش صهیونیستی‌ ایستادگی می کنند.

گفتنی است گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان روز شنبه راس ساعت ۱۰ صبح با راه پیمایی مردمی از میدان سپاه تا میدان ۱۵ خرداد شهر سنقر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار