فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

جهاد تبیین، ایجاد خاکریز در برابر تحریف دشمن است

سرهنگ مهرعلیا گفت : درجنگ اخیر فلسطینی‌ها با تهاجم بی سابقه تواستند سنگین‌ترین شکست نظامی و اطلاعاتی را به پیکر اسرائیل وارد کنند
کد خبر: ۶۲۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 02November 2023

جهاد تبیین، ایجاد خاکریز در برابر تحریف دشمن است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌‌ ، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در همایش بصیرتی و سیاسی بسیجیان روستای امیرآباد کهن از عصمت آباد، به تفاوت جنگ اخیر اسرائیل و فلسطینی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در جنگ‌های گذشته رژیم صهیونیستی همیشه مهاجم بود در حالت آفندی قرار داشت و فلسطینی‌ها در حالت تدافع قرار داشتند. ولی درجنگ اخیر فلسطینی‌ها با تهاجم بی سابقه تواستند سنگین‌ترین شکست نظامی و اطلاعاتی را به پیکر اسرائیل وارد کنند، اسرائیلی که ادعا می‌کرد چهارمین قدرت منطقه و پانزدهمین ارتش جهان است، ولی فلسطینی‌ها با اصل غافلگیری توانستند تلفات و خسارت فراوانی به اسرائیل وارد کنند. 

وی در ادامه افزود: آشکار شدن آسیب پذیری هیمنه پوشالی اسرائیل و فرو ریختن افسانه دروغین شکست ناپذیری، خدشه وارد کردن به قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی، بی اعتمادی شهرک نشینان به مولفه‌های قدرت بازدارندگی اسرائیل و افزایش اعتماد به گفتمان مقاومت و گروه‌های مقاومت از مهم‌ترین ویژگی‌های عملیات بزرگ طوفان الأقصی بود. 

سرهنگ مهرعلیا، جهاد تبیین را ایجاد خاکریز در برابر تحریف دشمن دانست و افزود: جهاد تبیین را باید با روحیه انقلابی و جهادی دنبال کرد، چرا که جهاد تبیین یک فریضه است؛ فریضه فوری و قطعی که در هیچ شرایطی از انسان ساقط نمی‌شود. امروز دشمن در فضای حقیقی و مجازی دنبال تحریف واقعیت هاست و در جهاد تبیین که ایجاد خاکریز در برابر تحریف دشمن است، باید واقعیات‌های جامعه برای مردم بازگو کنیم و اگر ما بازگو نکنیم، دشمن با تحریف واقعیت ها، آن‌ها را وارونه بازگو می‌کند. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به بصیرت افزایی و جهاد تبیین در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز در جهاد تبیین دست نیرو‌های انقلابی و جهادی پُر است و باید برای نسل جوان امروزی، تاریخ گذشته این کشور را بازگو کنیم و در برابر سیل تحریف ها، بصیرت افزایی و جهاد تبیین در جامعه را باید راه اندازی کنیم. امروز مهم‌ترین اقدام جهاد تبیین ما، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری است نباید اجازه بدیم دشمن این‌ها را تحریف کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار